Beczka dębowa - spora szpara na dnie beczki

Nie wiesz gdzie zadać pytanie?
Napisz je właśnie tutaj!
Regulamin forum
Jeśli nie potrafisz odnaleźć odpowiedniego działu dla siebie utwórz tutaj nowy temat a my go umieścimy w odpowiednim forum.

Autor tematu
TommyCollins
2
Posty: 2
Rejestracja: środa, 15 maja 2024, 16:17

Post autor: TommyCollins »

Witam!
Czy ktoś spotkał się z sytuacją, gdzie beczka zawierała dość sporą szparę na dnie jak na załączonych obrazkach? Szpara rozciąga się na całą średnicę, ale przy jednym końcu jest ona dość spora. Jestem świadomy, że można beczkę uszczelnić, gdy zawiera szpary między klepkami i problem zniknie. Tutaj natomiast nie jestem pewien czy uszczelnianie przejdzie i czy nie powinienem od razu reklamować produkt. Jestem początkujący w tym temacie, dzięki za wszelkie porady :)
Obrazek
Obrazek

czytam
700
Posty: 737
Rejestracja: wtorek, 5 wrz 2017, 08:23
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowanie: 110 razy
Re: Beczka dębowa - spora szpara na dnie beczki

Post autor: czytam »

Oddałbym
Awatar użytkownika

Twonk_2
50
Posty: 52
Rejestracja: niedziela, 17 kwie 2022, 19:37
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowanie: 6 razy
Re: Beczka dębowa - spora szpara na dnie beczki

Post autor: Twonk_2 »

To nowa beczka? Czu dekiel jest po obwodzie uszczelniony woskiem czy to złudzenie? Możesz podać producenta i pojemność? Chyba też bym oddał.

szaryw
30
Posty: 37
Rejestracja: środa, 20 lut 2019, 23:19
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 1 raz
Re: Beczka dębowa - spora szpara na dnie beczki

Post autor: szaryw »