Subcarpathia

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
subcarpathia
10
Posty: 16
Rejestracja: sobota, 5 lis 2022, 22:43
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowanie: 2 razy

Post autor: subcarpathia »

Dzień Dobry,

Jestem Piotrek. Mieszkam w centralnym Podkarpaciu koło Sędziszowa Małopolskiego.
Wasze forum studiuję prawie rok jako praktycznie podstawowy podręcznik. Jest jeszcze bimber.info i homedistiller.
Najśmieszniejsze jest to że alkoholu pije bardzo mało. Mam sporo nalewek które czekają na swój czas. Może mi szkoda ich. Są bardzo dobre. Może jeszcze nie znalazłem dobrego towarzystwa. Bo picie dla samego picia mnie niesamowicie odstręcza. Wtedy mam blokadę do destylatów wręcz na pół roku. Dwa razy do roku mam ekipę w której alkohol jest dodatkiem.
Dlaczego to forum ?
Swego czasu załapałem bakcyla do programowania i zabawy z Arduino.
W tym czasie też zrozumiałem że lubię zjeść czy wypić mało ale smaczne i dobre.
Jedną z pierwszych rzeczy było skonstruowanie i wybudowane wędzarni elektrycznej sterowanej z telefonu. Dlaczego? Bo w sprzedawanych wędzarniach odstręcza mnie ten wielki elektryczny panel sterujący. Wędzarnia ma wyglądać jak wędzarnia.
Po jakims czasie zrozumiałem że kompanem wędzarni jest też destylarnia.
Stwierdziłem że też zaprojektuje destylarnię automatyczną ile się da. Dużo studiowałem jak cyfrowo mierzyć BLV.