Witam,
Jakiś czas temu zakupiłem kuchenkę ceramiczną browin do zacierania (poprzednia próba na gazie zakończyła się przypaleniem blatu). Dziś jednak podczas próby zatarcia słodu jęczmiennego garnek emaliowany przypalił się do niej (w zasadzie ta emalia z garnka). Kuchenka działa, pęknięta nie jest, ale pozostało na niej wgniecenie jakby szkło się stopiło. Czy po zakupie nowego garnka mogę jej dalej spokojnie używać, czy jednak muszę szukać nowego źródła grzania? Jestem totalnie zielony w kwestiach kuchenek ceramicznych. Do producenta napisałem, jednak nie posiadają części więc naprawa nie wchodzi w grę. Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Przypalenie kuchenki ceramicznej browin 3200W
-
Autor tematu - Posty: 22
- Krótko o sobie: "Najważniejszą przyprawą piernika i destylatu jest czas"
- Ulubiony Alkohol: Wszelkie starzone trunki
- Status Alkoholowy: Student Bimbrologii
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowanie: 1 raz
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wtorek, 31 maja 2022, 21:04 przez fanatyk5l, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam, fanatyk5l
-
- Podziękował: 114 razy
- Otrzymał podziękowanie: 16 razy
Re: Przypalenie kuchenki ceramicznej browin 3200W
Wpisz w google grafika Emalia - indukcja i sam zobaczysz efekty
Tak, ale nie kupuj emaliowanego. W instrukcji kuchenki zapewne jest napisane żeby emaliowanych nie używać. Emalia lubi odpryskiwać i wtapiać się w indukcję (w szkło).fanatyk5l pisze: Czy po zakupie nowego garnka mogę jej dalej spokojnie używać, czy jednak muszę szukać nowego źródła grzania? Jestem totalnie zielony w kwestiach kuchenek ceramicznych. Do producenta napisałem, jednak nie posiadają części więc naprawa nie wchodzi w grę. Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Wpisz w google grafika Emalia - indukcja i sam zobaczysz efekty
Ostatnio zmieniony środa, 1 cze 2022, 12:54 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.
-