Drożdże SACCHAROMYCES CEREVISIAE z Irlandziekgo marketu

Fermentacja, otrzymywanie moszczu, filtracja, butelkowanie, przechowywanie, choroby i wady wina, pasteryzacja, szczepienie drożdżami, itp...

Autor tematu
ireneuszprzybylski5
5
Posty: 7
Rejestracja: niedziela, 23 paź 2022, 10:43
Otrzymał podziękowanie: 1 raz

Post autor: ireneuszprzybylski5 »

Witam Brać Winiarską
Jestem nowy w temacie i szukam u nas w Irlandii odpowiednich drożdży. Dzisiaj znalazłem drożdże aktywne SACCHAROMYCES CEREVISIAE. Trochę poczytałem i wychodzi na to, że są to drożdże wykorzystywane w winiarstwie równiej jak i w piekarnictwie. Czy wino będzie dobre na tych drożdżach??? Dorzucam zdjęcia. Dzięki!

Wysłane z mojego SM-A515F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 24 paź 2022, 12:41 przez Qba, łącznie zmieniany 2 razy.
promocja
online
Awatar użytkownika

Qba
700
Posty: 707
Rejestracja: wtorek, 26 sie 2008, 19:17
Krótko o sobie: Mówię mało, myślę dużo, czasem coś odpędzę, czasem coś wypiję.
Ulubiony Alkohol: Wino z własnnej winnicy. Bimber tatusia.
Status Alkoholowy: Winiarz
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 138 razy
Otrzymał podziękowanie: 177 razy
Kontakt:
Re: Drożdże z Irlandziekgo marketu

Post autor: Qba »

Alkohole-domowe.com - Przepisy, wiedza, forum
Alkohole-domowe.pl - Zakupy, asortyment, zaopatrzenie
Awatar użytkownika

jakis1234
2500
Posty: 2591
Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
Status Alkoholowy: Winiarz
Podziękował: 236 razy
Otrzymał podziękowanie: 455 razy
Re: Drożdże SACCHAROMYCES CEREVISIAE z Irlandziekgo marketu

Post autor: jakis1234 »

Pod warunkiem, że były dobrze przechowywane, a w markecie może być różnie.
Pozdrawiam z opolskiego.
Awatar użytkownika

kiwitom23
1500
Posty: 1541
Rejestracja: środa, 2 gru 2020, 23:23