Witam wszystkich mam pytanie czy ktos kiedys probowal robic zacier na glukozie lub dekstrozie??? Wiecie cos o tym bo mam tego nieograniczone ilosci jak rowniez brazowego cukru. Pracuje w cukrowni hehe
______________________________________________________________________ Pijmy pijmy bo sie sciemnia
Witam wszystkich mam pytanie czy ktos kiedys probowal robic zacier na glukozie lub dekstrozie??? Wiecie cos o tym bo mam tego nieograniczone ilosci jak rowniez brazowego cukru. Pracuje w cukrowni hehe
Kolego, Ty jestes w raju zatrudniony Zakladam, ze niewielu z nas robilo nastawy chocby na glukozie, bo cena jej jest wyzsza niz zwyklego cukru. Nastawy beda very, very. Zreszta jak masz dostep do cukru trzcinowego - brazowego to mozesz robic rum na calego
Pozdr. Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Oki to mnie pocieszyles pracuje w dziale gdzie mam nieograniczony dostep do dekstrozy, glukozy i brazowego cukru z bialym jest troszke gorzej ale da sie wykombinowac. Czy proporcja dla glukozy bedzie podobna jak dla bialego cukru i czy na brazowym wyjdzie odpowiedni zacier do uzyskania czystego etanolu no i co miales na mysli mowiac rum z czym to sie je???
______________________________________________________________________ Pijmy pijmy bo sie sciemnia
Z dekstroza nigdy nie mialem do czynienia. Podawane info na jej temat mowi, ze jest to cukier prosty wiec rowniez bedzie podlegal fermentacji (Niech ktos madrzejszy to potwierdzi bo w moim wykonaniu to tylko wyciagniety wniosek, niekoniecznie sluszny).
Glukoza to bardzo dobry cukier do fermentowania. Uzylbym dokladnie takich samych proporcji jak przy zwyklym cukrze. Efekt bedzie jeszcze lepszy a i fermentacja przebiegnie szybciej.