Pomocy.

Zbiór wiadomości o podgrzewaniu destylatorów.

Autor tematu
marxd22
5
Posty: 8
Rejestracja: piątek, 16 lis 2012, 18:05

Post autor: marxd22 »

Cześć.
Dzisiaj wpadłem na fajny pomysł, aby wstawić grzałkę i termostat( z pralki) do kany. I tu mam mały problem, bo nie wiem jak to podłączyć. Z grzałki i z termostatu wychodzą po 2 konektory, chce to oczywiście podłączyć pod 220v. I tu do Was pytanie, jak to wszystko podłączyć, żebym nie musiał się bać, że mnie porazi i, że termostat będzie regulował temperaturę?
Ps. jestem zupełnie zielony z elektryce, więc proszę o dokładne i proste tłumaczenie.;)
koncentraty wina
Awatar użytkownika

Wald
2500
Posty: 2591
Rejestracja: środa, 17 lut 2010, 20:05
Krótko o sobie: Dłubek -mechanik "złota rączka".
Ulubiony Alkohol: do 20%
Status Alkoholowy: Miodosytnik
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowanie: 260 razy
Re: Pomocy.

Post autor: Wald »

Podłącz samą grzałkę do wtyczki. Termostat nie nadaje się, tu trzeba regulator mocy (obrotów silnika).
Ten jest montowany jako przedłużacz, z podłączeniem nie będzie problemu.
Nie oszczędzaj na specjalne okazje. Dziś jest ta specjalna!
Awatar użytkownika

Partyzant
750
Posty: 773
Rejestracja: wtorek, 24 sie 2010, 22:25
Krótko o sobie: Lubie psocić i przy okazji próbować, a najlepiej smakuje w święta kiedy delektujemy się naszymi wyrobami, i te wędzonki...
Ulubiony Alkohol: Żubrówka
Status Alkoholowy: Piwowar
Lokalizacja: Jeweuropa czyli nowy trzeci swiat
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowanie: 33 razy
Re: Pomocy.

Post autor: Partyzant »

Ps. jestem zupełnie zielony z elektryce, więc proszę o dokładne i proste tłumaczenie.;)
Jeśli nie znasz minimalnych podstaw elektryki, to nawet za to się nie bierz. Wystarczy mały niewidzialny włosek z kabla, a odechce Ci się psocić i to przy pierwszym podejściu.
Jesli ktoś myśli że jest wolnym człowiekiem, to oznacza że jest niewolnikiem!

Autor tematu
marxd22
5
Posty: 8
Rejestracja: piątek, 16 lis 2012, 18:05
Re: Pomocy.

Post autor: marxd22 »