Narkotyki i alkohol

Jak zachować zdrowie podczas destylacji, jak zadbać o bezpieczeństwo pędzenia, dział dla tych którzy cenią sobie spokojne, bezpieczne bimbrownictwo...

Autor tematu
andrea
200
Posty: 206
Rejestracja: wtorek, 28 lut 2012, 07:13
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowanie: 16 razy

Post autor: andrea »

Nie mam doświadczenia, bo tego pierwszego nie używałem, drugie systematycznie pobieram i czuję się dobrze. Jak działają oba naraz? Myslę, że dają nieciekawy efekt.
Jak ktoś miał takie doświadczenia to niech opisze.
promocja
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Droga Mleczna, Lokalna Grupa Galaktyk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 78 razy
Re: Narkotyki i alkohol

Post autor: pokrec »

W tych kategoriach ciekawość to naprawdę pierwszy stopień do piekła. NIE wszytko trzeba wiedzieć, NIE wszystkiego trzeba spróbować. I wbrew popularnemu powiedzeniu, NIE wszystko jest dla ludzi. Trzeba mieć świadomość konsekwencji i ryzyka. A najlepiej po prostu wiedzieć, że w przypadku narkotyków ryzyko się NIGDY nie opłaca. Naprawdę, znikoma część społeczeństwa, pojedyncze przypadki są w stanie ograniczyć się do czysto rekreacyjnego ćpania i je kontrolować tak, jak zdrowy, odpowiedzialny człowiek kontroluje wypijany alkohol. Z alkoholem jest tak, że większość ludzi jednak potrafi go używać odpowiedzialnie, więc ryzyko nie jest wielkie. W przypadku, dajmy na to, opiatów jest odwrotnie. Tu ponad 90% ludzi po pierwszej dawce już staje się narkomanami. W przypadku alkoholu - może ułamek procenta ludzi po kilku pierwszych kieliszkach staje się alkoholikami.