Propozycja - jaki alkohol zrobić?

Fermentacja, otrzymywanie moszczu, filtracja, butelkowanie, przechowywanie, choroby i wady wina, pasteryzacja, szczepienie drożdżami, itp...

Autor tematu
walthemar
10
Posty: 15
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwie 2011, 15:31
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)

Post autor: walthemar »

Witam serdecznie.
Jako że połknąłem bakcyla wytwarzania samemu różnych alkoholi proszę brać forumową o doradzenie co mogę jeszcze zrobić.
Na chwilę obecną posiadam dwa puste pojemniki ok 50 i 30 l. Dodam tylko że jestem początkującym i proszę o dokładne przedstawienie propozycji.
Z tego co na forum znalazłem to już produkuję:
- wino z ryżu
- wino z ryżu typu wermuth
- wino z bananów
- cydr jabłkowy

Czy o tej porze roku mogę coś jeszcze nastawić ?
Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7378
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Polska południowa
Podziękował: 397 razy
Otrzymał podziękowanie: 1699 razy
Re: Propozycja

Post autor: radius »

Oczywiście, że możesz.
1. Sok jabłkowy z "Żuczka" na Calvadosa
2, Sok z cukru na pyszny bimberek
:lol: :lol: :lol:
SPIRITUS FLAT UBI VULT
Awatar użytkownika

JanOkowita
2500
Posty: 2786
Rejestracja: czwartek, 10 lut 2011, 13:56
Krótko o sobie: Parmezan, Ementaler i Roquefort, Duvel i Trappist - to moje nałogi.
Ulubiony Alkohol: Im ciekawszy i starszy tym lepszy.
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: PL
Podziękował: 308 razy
Otrzymał podziękowanie: 438 razy
Kontakt:
Re: Propozycja

Post autor: JanOkowita »

Można też nastawić wspomnienie młodości czyli Podpiwek Kujawski albo wina wysokogatunkowe z koncentratów.

Pozdrawiam

Jan Okowita
Zapraszam do mojego sklepu: https://alkohole-domowe.pl Pokolenie Silver jeszcze daje radę:)

Autor tematu
walthemar
10
Posty: 15
Rejestracja: poniedziałek, 25 kwie 2011, 15:31