Zapytanie początkującego na temat nalewek
-
Autor tematu - Posty: 17
- Krótko o sobie: Skromny człowiek poszerzający horyzonty i perspektywy życiowe :)
- Ulubiony Alkohol: wino / nalewki
- Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
- Podziękował: 3 razy
Witam wszystkich. Nazywam się Fabian i jestem początkującą osobą w zakresie produkcji własnych trunków Od pewnego czasu zainteresowałem się tym tematem, aby stworzyć coś swojego. Planuje na początek doinformować się wśród was i nauczyć się wielu cennych wskazówek. Na początku chciałbym zacząć od czegoś prostego jak nalewka, więc stąd moje pytanie, czy mogła by ona składać się z mniejszego stężenia alkoholu, takiego jak mieszanka 400 ml spirytusu 70% , z 600 ml wody? Obliczyłem, że nalewka miałaby 28% i właściwie tyle by mi odpowiadało. Generalnie chodzi mi o proces, gdy w danym zbiorniku znajdują się jakieś owoce zalane tym mniejszym stężeniem alkoholu, czy nie przeszkodzi to w całym procesie i go nie zaburzy? Liczę na waszą wiedzę i ciepło pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czwartek, 12 wrz 2024, 10:13 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
- Ulubiony Alkohol: Owocówki
- Podziękował: 140 razy
- Otrzymał podziękowanie: 568 razy
-
- Podziękował: 220 razy
- Otrzymał podziękowanie: 378 razy
Re: Powitanie i zapytanie na temat nalewek
Cześć
Sporo musisz poczytać, zanim zadasz pierwsze pytanie.
Czy można owoce zalać mniejsza ilością %? Pewnie - dłużej to potrwa, ale ok. A może zamiast rozcieńczać spirytus 70% wodą i dodawać do owoców, po prostu użyć 70% i WIĘCEJ OWOCÓW? Lepszy smak na pewno.
Sporo musisz poczytać, zanim zadasz pierwsze pytanie.