Zapytanie początkującego na temat nalewek

Dyskusja ogólna o wytwarzaniu nalewek i ich przyrządzaniu...
Awatar użytkownika

Autor tematu
Hammer93
10
Krótko o sobie: Skromny człowiek poszerzający horyzonty i perspektywy życiowe :)
Ulubiony Alkohol: wino / nalewki
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Podziękował: 3 razy

Post autor: Hammer93 »

Witam wszystkich. Nazywam się Fabian i jestem początkującą osobą w zakresie produkcji własnych trunków :) Od pewnego czasu zainteresowałem się tym tematem, aby stworzyć coś swojego. Planuje na początek doinformować się wśród was i nauczyć się wielu cennych wskazówek. Na początku chciałbym zacząć od czegoś prostego jak nalewka, więc stąd moje pytanie, czy mogła by ona składać się z mniejszego stężenia alkoholu, takiego jak mieszanka 400 ml spirytusu 70% , z 600 ml wody? Obliczyłem, że nalewka miałaby 28% i właściwie tyle by mi odpowiadało. Generalnie chodzi mi o proces, gdy w danym zbiorniku znajdują się jakieś owoce zalane tym mniejszym stężeniem alkoholu, czy nie przeszkodzi to w całym procesie i go nie zaburzy? Liczę na waszą wiedzę i ciepło pozdrawiam :D
Ostatnio zmieniony czwartek, 12 wrz 2024, 10:13 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika

Góral bagienny
3000
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Owocówki
Podziękował: 140 razy
Otrzymał podziękowanie: 568 razy
Re: Powitanie i zapytanie na temat nalewek

Post autor: Góral bagienny »

:witam: Wszystko się zgadza tylko nie wziąłeś po uwagę soku z owoców w swoich obliczeniach :D
Witamy na forum :ok:
Wszystko co " wyprodukuje " nazywam BIMBERKIEM :D
Awatar użytkownika

Skir
1600
Podziękował: 220 razy
Otrzymał podziękowanie: 378 razy

Post autor: Skir »

Cześć
Sporo musisz poczytać, zanim zadasz pierwsze pytanie.