Po dwóch dniach nastaw nie pracuje.

Problemy technologiczne związane z uzyskaniem dobrego zacieru: niewłaściwy przebieg fermentacji, zakażenia nastawów, klarowanie...

Autor tematu
ambroo89
2
Posty: 3
Rejestracja: poniedziałek, 6 lut 2012, 22:44

Post autor: ambroo89 »

Witam wszystkich :). Dwie doby temu zrobiłem nastaw z cukru i drożdży T3 według proporcji na paczce, zacier pracował super. Dzisiaj już nie ma charakterystycznego szumu i bomblowania jest tylko lekka piana, po zmierzeniu cukromierzem wyszło że nastaw ma 5 blg, a zacier ma słodki smak. Jestem początkujący i nie wiem czy to normalna że po dwóch dniach w butli nic się nie dzieje, proszę o fachową rade.
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Droga Mleczna, Lokalna Grupa Galaktyk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 78 razy
Re: Po dwóch dniach nastaw nie pracuje.

Post autor: pokrec »

Poczekaj jeszcze ze 2 dni. Może jednak się dzieje, tylko powoli. U mnie, jak nastawiłem na babunich, to nie wygląda, żeby się cos działo a BLG spada sobie spokojnie w tempie ok. 0,8 BLG/dobę. Lubię drożdże babunie, ostatnim razem dostałem z nich fenomenalne rezultaty (tylko czeka się miesiąc na przerobienie).
ポーランド語が書けますちょっと。
得意は満月の仕業の酒です。
Spécialité: Chateau de Garage, serie: La Lune Pleine
Lux Lunae luceat nos!
Disclaimer: Moje uczestnictwo w tym forum ma charakter czysto edukacyjno poznawczy.
Awatar użytkownika

Wald
2500
Posty: 2591
Rejestracja: środa, 17 lut 2010, 20:05
Krótko o sobie: Dłubek -mechanik "złota rączka".
Ulubiony Alkohol: do 20%
Status Alkoholowy: Miodosytnik
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowanie: 260 razy
Re: Po dwóch dniach nastaw nie pracuje.

Post autor: Wald »