Antul

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy
Awatar użytkownika

Autor tematu
Antul
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: wtorek, 21 gru 2021, 20:04

Post autor: Antul »

Cześć Psotniki! Mam na imię Artur i pochodzę z samego południa Wielkopolski. W tym roku skończyłem "Chrystusowe" więc najwyższa pora zacząć przemieniać wodę w procenty . ( obym nie skończył za to na krzyżu )
Na codzień jestem kierowcą samochodu ciężarowego o DMC 16t. i rozworzę produkt regionalny naszego małego zagłębia jakim są MEBLE. Jeśli zauważysz kiedyś biale Atego z napisem Jarstol, Spełniam Twoje Marzenia, to... daruj sobie, nie jestem Dżinem (słowo klucz), złotą rybka, ani tanim żigolo który obciągnie druta za 50zl. Slogan niefortunny, to prawda.
Bardzo lubię muzykę: surowy metal, ale nie żeliwo, czy mosiądz, tylko solidne riffy gitarowe, dżydżydży, "czarcie zwarcie" tak zwane. Muzykę wymagającą a czasem powodującą uczucie dyskomfortu. Jazz to również megusta, a symbioza obu gatunków to już w ogóle mnie podnieca . Inne korelację Jazzu to Funky, sample, muzyka klubowa, ogólnie musi bujać i mieć GROOV.
Jestem Trójkowiczem więc gówien nie słucham .
Słowo klucz: Dżin, a dokładniej - Gin. Myślę, że właśnie dlatego tu jestem. Pokochałem ten alkohol po pierwszej butelce Christies. Pewnie to samo bym powiedział na pierwszym spotkaniu AA
Marzy mi się małą destylarnia i piwniczka pełna butelek Ginu bez tej CHOLERNEJ akcyzy, która jest tak K***sko droga!