Restart nastawu

Złomowisko, w którym będą skasowane posty.
Regulamin forum
Pełna zawartość tego działu widoczna tylko dla moderatorów i administratorów.
Awatar użytkownika

Autor tematu
mtx
1400
Posty: 1414
Rejestracja: poniedziałek, 2 sty 2012, 02:50
Ulubiony Alkohol: Whiskey
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Lokalizacja: Władysławowo woj.pomorskie
Podziękował: 523 razy
Otrzymał podziękowanie: 124 razy
Kontakt:

Post autor: mtx »

mcybass pisze:A czym się różni wino od prostej cukrówki dla drożdża?
A no różni się pożywką, jej iloscią i jakością, a także witaminami których w cukrówce
nie ma. I uwierz naturalna pożywka i witaminy o wiele lepiej działają niż sztuczne
pożywki którymi tak chętnie dokarmiamy drożdże.
mcybass pisze:Ale ogólnie wskrzeszanie nastawu ponad 10% jest raczej mało opłacalne bo wymaga wiedzy, doświadczenia i nie zawsze się udaje... Przerabiałem to wielokrotnie na początku zabawy w bimber
:arrow:
mcybass pisze:Ja absolutnie nie mam żadnego doświadczenia z takimi zestawami do restartu
:o No to ja więcej pytań nie mam ;)
Ale mogę tylko dodać, że ja jednak jakies tam doświadczenie mam w tej kwesti i kilka nastawów
restartowałem w sposób który opisałem wyżej i nie musiałem używać do tego jakieś:
mcybass pisze:specjalne drożdże do restartu
;)
mcybass pisze:Jak chcesz wiedzieć czym się różnią to zadaj pytanie sprzedającemu, nie mi :)
Tylko widzisz, to nie sprzedający o nich pisał w tym temacie tylko Ty, ale jeśli Ty nie masz
"żadnego doświadczenia" z takimi drożdżami to sorry... Ja jak czegoś nie sprawdziłem,
nie przetestowalem osobiście to się zamykam i o tym nie piszę - bo i po co :?:
Z mojej strony wszystko w tym temacie...

Pozdro :piwo:
Awatar użytkownika

mcybass
30
Posty: 31
Rejestracja: czwartek, 22 lis 2012, 22:57
Re: Drożdże Spiritferm Moskva Style [test]

Post autor: mcybass »