Kolumna Vm/Lm pospawam TIG

Temat dla tych, którzy chcą zbudować, bądź zakupić, kompletne urządzenia.

Autor tematu
ulisses24
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 25 lut 2011, 12:13

Post autor: ulisses24 »

Cześć. Jestem tu nowy i mam propozycję. Pospawam kolumnę TIG-iem za projekt, skompletowanie części i przygotowanie do spawania. Oczywiście za części zwracam koszty. Interesuje mnie hybryda systemów Vm/Lm. Umowa nie zawiera wytrawienia spoin. Jestem spawaczem amatorem i uważam że jakość moich spoin jest zadawalająca. Jakość wykonywanych spoin mogę przesłać na e-maila dla zainteresowanych propozycją. Keg 30 l i uszczelki silikonowe mam. Dla zapewnienia jakiegoś bezpieczeństwa umowy możemy ją sfinalizować na allegro chociaż lepiej by było załatwić to w realu. Jestem z okolic Łodzi. Zainteresowanych proszę o kontakt.
alembiki
Awatar użytkownika

Maciej_K
400
Posty: 407
Rejestracja: niedziela, 8 lis 2009, 18:47
Krótko o sobie: Majster
Ulubiony Alkohol: Nalewka aptekarska i polskie krafty
Status Alkoholowy: Konstruktor
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG

Post autor: Maciej_K »

Nie bardzo rozumiem. Ktoś podrzuca Koledze dwa komplety do pospawania, za jeden Kolega zwraca koszty, a drugi oddaje pospawany?
"Nigdy nie polemizuj z idiotą. On najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona siłą własnych argumentów."

Autor tematu
ulisses24
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 25 lut 2011, 12:13
Re: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG

Post autor: ulisses24 »

Dokładnie tak.

Autor tematu
ulisses24
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 25 lut 2011, 12:13
Re: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG

Post autor: ulisses24 »

z powodu braku zainteresowania propozycją postanowiłem sam zrobić kolumne. A to kilka zdjęć z produkcji. Co wy na to?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Jack_2003
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 21 lut 2011, 18:05
Re: Kolumna Vm/Lm pospawam TIG

Post autor: Jack_2003 »