mała moc zalania

Porywanie cieczy z kotła, dziwny smak i zapach destylatu oraz wszelkie inne problemy związane z destylacją...

Autor tematu
Borowa77
2

Post autor: Borowa77 »

Witam Wszystkich serdecznie.
Jestem laikiem, amatorem i hobbystycznie pracuje na sprzęcie :) Posiadam kolumnę Elite z destylatory miedziane. Podczas pierwszych procesów wszystko było ok. Grzeje dwoma grzałkami ok 1h, zalanie, jedna grzałka na full, druga z regulatorem na 40 % i wszystko hulało. Ostatnie dwa razy wszystko tak samo tylko żeby zeszło z wziernika muszę odłączyć grzałkę bez regulatora i druga na 50 %. Reszta tak samo tylko proces trwa trzy razy dłużej. Nastaw sprawdzony bez cukru (cukrówka), wypełnienie sprężynki, woda na powrocie ok 50 stopi. Reguluje tylko e podczas pierwszych procesów woda miała większy przepływ niż teraz żeby trzymać się tem 50 stopni ale to chyba logiczne skoro daje mniej ciepła.
Pozdrawiam
promocja
Awatar użytkownika

Mrooq
450
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowanie: 54 razy
Re: mała moc zalania

Post autor: Mrooq »

Sprężynki sie zbily. Przesyp wypełnienie
Kaca po ostrej imprezie masz wtedy jak bardziej pamiętasz muzykę której słuchałeś, niż kobiety z którymi tańczyłeś.

Czach
50
Podziękował: 9 razy
Otrzymał podziękowanie: 8 razy

Post autor: Czach »

I wyczyść

Autor tematu
Borowa77
2

Dzięki spróbuje i dam znać. Właśnie siedzę i patrzę jak kapie. Od 6 rano do 19.40 nakapało 5l serca wiec jeszcze z cztery godziny, ale za to I klasa i co godzinę próbuję kieliszeczek - o jakość trzeba dbać
Awatar użytkownika

drgranatt
2000
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Nemiroff Smorodina
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Podziękował: 128 razy
Otrzymał podziękowanie: 216 razy

Post autor: drgranatt »

Borowa77 pisze: sobota, 7 gru 2024, 14:24 Witam Wszystkich serdecznie.