POMOŻECIE dokończyć sprzęcik??

Kłopoty z budową i eksploatacją aparatury, wybór właściwego sprzętu. Podstawowe pytania początkujących.

Autor tematu
gocu031
5
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 1 maja 2010, 10:44

Post autor: gocu031 »

Witam :) serdecznie. Jest to mój pierwszy post, więc proszę o wyrozumiałość. Jestem początkujący w tych sprawach, dlatego chciałem się poradzić fachowców. Wziąłem się do roboty po przeczytaniu forum i na podstawie rysunku ze strony skonstruowałem sprzęcik. Jest to keg 50l, rurka nierdzewka dł. 120cm do której jest przyspawana rurka fi 15 (na końcu termometr), chłodnica szklana. Zresztą widać to na fotkach.

Problem polega na tym,ze zawór reflux jest troszkę za wysoko umieszczony i nie mam możliwości przespawania go niżej (nie posiadam spawarki) :( . Może ktoś mi doradzi jak zrobić, aby to działało i czy wogóle z tego cacka coś będzie. Sorki za jakość zdjęć, ale robione telefonem. Będę wdzięczny za jakiekolwiek wskazówki.

[mod] Na przyszłość proszę zadbać o interpunkcję i ogonki. Zapraszamy też do działu 'Przedstaw się!'.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Autor tematu
gocu031
5
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 1 maja 2010, 10:44
Re: POMOŻECIE dokończyć sprzęcik??

Post autor: gocu031 »

Witam, mam jeszcze jedno pytanie chciałem zamontować jakiś zawór bezpieczeństwa w kegu jaki proponujecie?
Awatar użytkownika

Zygmunt
5000
Posty: 5382
Rejestracja: czwartek, 7 maja 2009, 12:55
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowanie: 668 razy
Kontakt:
Re: POMOŻECIE dokończyć sprzęcik??

Post autor: Zygmunt »

AD.1- podnieś chłodnicę.
AD.2- po co?
www.destylatorymiedziane.pl
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"

Autor tematu
gocu031
5
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 1 maja 2010, 10:44
Re: POMOŻECIE dokończyć sprzęcik??

Post autor: gocu031 »