Jestem początkującym psotnikiem, na razie tylko teoretycznym. Trafiłem tu z google, po wyszukiwaniu porad jak postępować gdy uraczą cię w knajpie lewym alkoholem, nie wiem dlaczego akurat google wskazało alkohole-domowe.com, ale bardzo się cieszę że tu jestem.
Pozdrowienia dla wszystkich!
smoq73 witam!
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK
2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.
3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.
4. Multikonta - kasujemy i banujemy
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK
2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.
3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.
4. Multikonta - kasujemy i banujemy
-
- Podziękował: 39 razy
- Otrzymał podziękowanie: 677 razy
- Kontakt:
Re: Witam
Witaj
i szybko pisz, co wyguglałeś na temat tej lewej wódy, bo mam podejrzenie, że w jednym z barów w moim mieście bezczelnie leją spirytus...
i szybko pisz, co wyguglałeś na temat tej lewej wódy, bo mam podejrzenie, że w jednym z barów w moim mieście bezczelnie leją spirytus...
www.destylatorymiedziane.pl
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"
Re: Witam