Sprzęt na początęk prośba o ocenę

Zbiór podstawowych wiadomości dla początkujących destylerów.

Autor tematu
blokers87hh
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 6 lip 2015, 13:14

Post autor: blokers87hh »

Witam,

Jestem początkującym psotnikiem mam możliwość kupienia sprzętu zdjęcie poniżej. Chciałem na początek dokonać parę przeróbek :

Przedłużenie kolumny o 20 cm - wypełnienie miedzią
100 cm wypełnienie sprężynkami
łączenie 1,20
na 40 cm wpust na termometr
Chłodnica i odstojnik zostaję w przyszłości chce przedłużyć głowicą abratek co sądzicie o takiej maszynie na początek?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
koncentraty wina

golec269
450
Posty: 492
Rejestracja: niedziela, 4 maja 2014, 08:37
Podziękował: 89 razy
Otrzymał podziękowanie: 56 razy
Re: Sprzęt na początęk prośba o ocenę

Post autor: golec269 »

Witaj Kolego blokers87hh. Nie piszesz ile ten sprzęt miałby kosztować? Podaj cenę, wypełnienie,jakie ma grzanie to wtedy można będzie coś więcej powiedzieć. Jeśli chodzi o zmiany jakie chcesz wprowadzić to widać,że czytasz forum-brawo. Dobrze by było dołożyć do kega lepszy termometr i grzanie koniecznie elektryczne,bezpieczniejsze,tańsze i wygodniejsze. No i termometr w głowicy też się przyda-zaworek precyzyjny niezbędny w głowicy. Z przeróbkami często jest tak,że po doliczeniu wychodzi więcej niż kupić sprawdzony sprzęt od Kolegów z forum-ale to już Twoja decyzja.

aronia
1450
Posty: 1498
Rejestracja: środa, 7 sie 2013, 09:14
Status Alkoholowy: Producent Wódek
Lokalizacja: Podkarpackie
Podziękował: 87 razy
Otrzymał podziękowanie: 364 razy
Re: Sprzęt na początęk prośba o ocenę

Post autor: aronia »

No niby czytasz... Ale po co odstojnik przy kolumnie to chyba jeszcze nie doczytałeś: http://alkohole-domowe.com/forum/odstoj ... t9099.html .