Proszę o ocenę Aparaturki.

O budowie destylatorów wszystko. Jak zbudować dobry sprzęt? Jakich materiałów użyć? Jak to połączyć w całość? To i wiele więcej...

Autor tematu
Lucas85
2
Posty: 4
Rejestracja: wtorek, 3 lut 2015, 18:20

Post autor: Lucas85 »

Ze jest to mój pierwszy post chciałbym przywitać wszystkich serdecznie.

Pierwszy post i od razu pytanie hmm resztę mam nadzieję dam radę wykopać na forum :)

Chodzi mi teraz przede wszystkim o mój nowy nabytek i chciałbym prosić o opinie na temat jego przyszłego działania, mianowicie czy w ogóle będzie działać i co można tym wydestylować :)
Jestem zielony, choć nie do końca, jeśli chodzi o destylaty do tej pory siedziałem tylko w winach więc jakieś pojęcie mam ale dosyć gadania :)

Dorwałem ostatni taki aparacik z trzema odstojnikami i prosiłbym o jego ocenę i ewentualne wykorzystanie.

http://zapodaj.net/6e7c04d439e68.jpg.html

Sorki nie dałem rady inaczej wstawić fotki :evil:

Pozdrawiam Łukasz
koncentraty wina
Awatar użytkownika

ramzol
1300
Posty: 1312
Rejestracja: poniedziałek, 18 lis 2013, 11:10
Krótko o sobie: hymm?? lubię wszystko co samemu zrobię.
Wkładam w to dużo serducha.
Staram się korzystać z życia pełnymi garściami i co chwilę
znajduję nowe hobby, zostają tylko te,
które sprawiają mi radochę.
Ulubiony Alkohol: wódki smakowe, wino wytrawne
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: poznań
Podziękował: 157 razy
Otrzymał podziękowanie: 198 razy
Re: Proszę o ocenę Aparaturki.

Post autor: ramzol »

Zdjęcia zmniejszaj do 99kb i dodawaj jako załącznik, (pełen edytor, poniżej przycisków zapisz szkic, podgląd po lewej stronie) co do szkiełka to wypowiedzą się fachowcy od tego szklanej aparatury. Wygląda ciekawie ;) ale ja jestem za długim prostym deflegmatorem. odstojniki omijałem od początku ;)
Jak mogę to pomogę, ale zaznaczam byle czego nie piję.
Awatar użytkownika

Lootzek
850
Posty: 887
Rejestracja: środa, 19 wrz 2012, 00:23
Krótko o sobie: Psotnik, dłubacz i leń patentowany.