Da sięcoś zrobić z rury fi 85x2

Kłopoty z budową i eksploatacją aparatury, wybór właściwego sprzętu. Podstawowe pytania początkujących.

Autor tematu
igla
10
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek, 16 sty 2012, 21:48

Post autor: igla »

Witam :poklon; . Jestem totalnym laikiem w psoceniu, ale mam ochotę. Posiadam rurkę fi85x2 nada się??? Czy może trzeba wszystko odnowa przeliczać???
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Droga Mleczna, Lokalna Grupa Galaktyk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 78 razy
Re: Da sięcoś zrobić z rury fi 85x2

Post autor: pokrec »

Moim zdaniem nada się, jak najbardziej, ale do jej zalania bedziesz potrzebował ok. 6 kW mocy. Taka kolumna będzie pracowała mocno poniżej zalania przy małych mocach. Oznacza to, że będziesz musiał wpakowac tam więcej wypełnienia i będziesz pracował na połowie mozliwości przekroju. Taka rura pedzona mocą 6 kW dałaby Ci tempo psocenia w okolicach 3,5 l/h.
Jak dasz keg 50 l i 3 grzałki po 2 kW (każda zasilana ze swojej fazy), to masz szansę zrobić piękną megarurę.
ポーランド語が書けますちょっと。
得意は満月の仕業の酒です。
Spécialité: Chateau de Garage, serie: La Lune Pleine
Lux Lunae luceat nos!
Disclaimer: Moje uczestnictwo w tym forum ma charakter czysto edukacyjno poznawczy.

Autor tematu
igla
10
Posty: 11
Rejestracja: poniedziałek, 16 sty 2012, 21:48
Re: Da sięcoś zrobić z rury fi 85x2

Post autor: igla »

Ale wymiary mogą być takie jak w projekcie Jarosława, czy trzeba coś pozmieniać???
http://alkohole-domowe.com/forum/downlo ... &mode=view
Awatar użytkownika

pokrec
1850
Posty: 1896
Rejestracja: środa, 4 lut 2009, 23:18
Krótko o sobie: Lekko ześwirowany.
Ulubiony Alkohol: śliwki i jabłuszka, rzecz jasna. I wisienki...
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Droga Mleczna, Lokalna Grupa Galaktyk
Podziękował: 1 raz