Znaleziono 7 wyników

autor: Markos
środa, 14 lis 2018, 16:36
Forum: Budowa Aparatury
Temat: Problem z przeróbką sprzętu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1864

Problem z przeróbką sprzętu

Witam wszystkich. Mój obecny sprzęt to 50L keg, 120cm rury o średnicy wew. 48mm w tym 5 zimnych palców, odstojnik i chłodnica. Z efektów smakowych jestem z tego sprzętu bardzo zadowolony, bo udaje mi się osiągnąć na nim spirytus o mocy dochodzącej do 96% ale jeśli chodzi o wydajność to bardzo słabo,...
autor: Markos
środa, 4 paź 2017, 20:31
Forum: Problemy zacierowe
Temat: Problem z nastawem z winogron
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5491

Re: Problem z nastawem z winogron

Jak to po co? Dla większej ilości destylatu, tylko, że nie wziąłem pod uwagę dużej ilość cukru, ale tak jak pisałem jestem kompletnym amatorem i dopiero się uczę, że tak powiem "fachu" ;).
autor: Markos
wtorek, 3 paź 2017, 18:58
Forum: Problemy zacierowe
Temat: Problem z nastawem z winogron
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5491

Re: Problem z nastawem z winogron

Tak zgodzę się z Tobą ale im mniej cukru w takim nastawie tym mniejsza ilość otrzymanego alkoholu po wygotowaniu także nawet szkoda by było brudzić sprzętu na takie gotowanie bo i tak za wiele by nie naleciało a tak to zawsze troche coś więcej mam nadzieje... a jeszcze jedno pytanie mam czy po otwar...
autor: Markos
wtorek, 3 paź 2017, 16:04
Forum: Problemy zacierowe
Temat: Problem z nastawem z winogron
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5491

Re: Problem z nastawem z winogron

Pisałem wcześniej ze cukromierza nie posiadam ;) kolego co masz na mysli pisząc ułożyło by się jeszcze przed dodaniem 10 kg cukru ?
autor: Markos
wtorek, 3 paź 2017, 13:49
Forum: Problemy zacierowe
Temat: Problem z nastawem z winogron
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5491

Re: Problem z nastawem z winogron

Dorzuciłem 10 kg cukru do beczki wczoraj wieczorem dzisiaj powoli powoli zaczyna pracować tzn delikatnie bulgotanie w rurce tak co 1H
autor: Markos
poniedziałek, 2 paź 2017, 19:17
Forum: Problemy zacierowe