Dowolne tematy i off-topowe rozmowy. Piszcie tu to na co tylko macie ochotę, luźnie gadki i tak dalej, możecie się powyżywać. :)
Regulamin forum
W tym dziale można rozmawiać na luzie o wielu tematach.

Obowiązuje zakaz poruszania tematów POLITYCZNYCH. Tematy takie będą kasowane lub moderowane.
Awatar użytkownika

Autor tematu
wiking
450
Posty: 479
Rejestracja: środa, 27 kwie 2011, 11:52
Krótko o sobie: Nie zawsze jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: wiking » poniedziałek, 12 sie 2013, 08:11

Spoko oko :mrgreen: specjalnie dla ciebie mam odłożoną butelczynę. ;)


alembiki
Rabaty dla użytkowników forum AD w sklepie po podaniu loginu z forum!
Awatar użytkownika

Pretender
2500
Posty: 2993
Rejestracja: piątek, 11 lis 2011, 14:17
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: Centrum
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: Pretender » poniedziałek, 12 sie 2013, 17:46

Normalnie nie nadążam za Wami.... przyłączam się pijąc Wasze zdrowie nalewką truskawkową. Czus ;)

Awatar użytkownika

gr000by
2500
Posty: 2625
Rejestracja: wtorek, 10 sty 2012, 11:32
Krótko o sobie: kombinator - to przede wszystkim
Ulubiony Alkohol: każdy zrobiony z sercem
Status Alkoholowy: Specjalista ds. Wyrobu Alkoholu Domowego
Lokalizacja: Rzeszów
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: gr000by » poniedziałek, 12 sie 2013, 19:32

Co by dobrze poniedziałek zakończyć, zimnego Leżajska Pełnego kufelkiem toast wznoszę! Zdrowia i pomyślności w hobby braci całej! :piwo:
Najlepsze piwo to leżajski full
Gul gul gul – gul gul gul
Takiego piwa nie pił nawet król
Gul gul gul – leżajski full
Fermentować, destylować, zalegalizować!
http://www.piwo.org/topic/13642-domowa-wytwornia-debowa/ - moje przygody z piwem.

Awatar użytkownika

Autor tematu
wiking
450
Posty: 479
Rejestracja: środa, 27 kwie 2011, 11:52
Krótko o sobie: Nie zawsze jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: wiking » poniedziałek, 12 sie 2013, 21:40

Za udany poniedziałek nalewką Karmi raz.

Awatar użytkownika

radius
6000
Posty: 6396
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 15:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Polska południowa
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: radius » wtorek, 13 sie 2013, 08:05

Za rychłe spotkanie Kasztelankiem - dwa :lol:
SPIRITUS FLAT UBI VULT


tomhas
200
Posty: 232
Rejestracja: poniedziałek, 12 lip 2010, 20:53
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: tomhas » wtorek, 13 sie 2013, 20:36

A Ja wypiję zdrowie Kuli, Wikinga i Walkmana dzięki którym znalazłem się w gronie "wtajemniczonych". Dziękuję chłopaki za pomoc i cierpliwość.

Awatar użytkownika

Autor tematu
wiking
450
Posty: 479
Rejestracja: środa, 27 kwie 2011, 11:52
Krótko o sobie: Nie zawsze jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: wiking » wtorek, 13 sie 2013, 21:09

Łoj tam łoj tam ja tam podobno nic nie wiem i nie potrzebnie zabieram czasami zdanie, ale dzięki za docenienie ja również wypiję dzisiaj słusznego sztagana własnej żołądkowej gorzkiej.


gaszix
2
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 25 lip 2013, 06:28
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: gaszix » poniedziałek, 19 sie 2013, 09:46

Panowie solidny łyk za mijające lato ;(

Awatar użytkownika

panta_rei
550
Posty: 566
Rejestracja: sobota, 6 paź 2012, 18:33
Krótko o sobie: Robię najlepszą pieprzówkę po tej stronie Wisły ;-)
Ulubiony Alkohol: Moja osobista nalewka agrestowa ;-)
Lokalizacja: Braniewo
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: panta_rei » poniedziałek, 19 sie 2013, 20:25

No dobra, łyk... podwędzanego portera ;-)
Pozdrawiam, Sławomir

Awatar użytkownika

Emiel Regis
1700
Posty: 1723
Rejestracja: niedziela, 6 maja 2012, 09:18
Ulubiony Alkohol: własne nalewki, czerwone wytrawne
Lokalizacja: Picardie (Oise) Francja, Żywiec
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: Emiel Regis » poniedziałek, 19 sie 2013, 20:36

Siup!
Wakacje w kraju mijają powoli, zdrowie Kolegów bywających tu i tam ;)
Destylatem z winogron 2009 kol. ryba82 z sąsiedniego forum. Początkowo był mocno 'nieokrzesany' (destylat, nie Kolega :D ) ale teraz wyraźnie zaczyna szlachetnieć.
http://www.youtube.com/watch?v=xZb3jJE8pYM

Awatar użytkownika

Pretender
2500
Posty: 2993
Rejestracja: piątek, 11 lis 2011, 14:17
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: Centrum
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: Pretender » poniedziałek, 19 sie 2013, 21:53

Za zmianę pogody.... u mnie leje.... CZUS !!! oczywiście swoim kwaśnym :D

Awatar użytkownika

ta_moko
500
Posty: 535
Rejestracja: piątek, 7 gru 2012, 21:23
Lokalizacja: Południe kraju
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: ta_moko » poniedziałek, 19 sie 2013, 22:00

Za leniwie upływający wieczór po ciężkim dniu. I za to, że takie wieczory są - spokojne i szczęśliwe. Zimnym "Klasztornym" z Browaru Jabłonowo. :piwo: Zdrowie Kolegów.
Alkoholu tak naprawdę boją się tylko ludzie, którzy mają coś złego do ukrycia... Ludziom pięknym od wewnątrz alkohol nie szkodzi... - Piotr Skrzynecki


gaszix
2
Posty: 4
Rejestracja: czwartek, 25 lip 2013, 06:28
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: gaszix » środa, 21 sie 2013, 11:45

ta_moko pisze:Za leniwie upływający wieczór po ciężkim dniu. I za to, że takie wieczory są - spokojne i szczęśliwe. Zimnym "Klasztornym" z Browaru Jabłonowo. :piwo: Zdrowie Kolegów.



Browar Jabłonowo.... mmmm przypomiały mi się czasy LO :) dwa Jabłonowo 21 i było ciekwie :pije:

Za pogodę, żeby wreszcie znormalniała :odlot:

Awatar użytkownika

lesgo58
4500
Posty: 4890
Rejestracja: poniedziałek, 18 kwie 2011, 12:31
Krótko o sobie: "...coqito ergo sum..."
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Land Krzyżaków. Pogranicze Prus wschodnich.
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: lesgo58 » środa, 21 sie 2013, 13:03

Jabłonowo Pomorskie...

Awatar użytkownika

calexico
50
Posty: 65
Rejestracja: wtorek, 15 lis 2011, 00:13
Krótko o sobie: Mam już święty spokój :)
Ulubiony Alkohol: mój
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: calexico » środa, 21 sie 2013, 17:38

Ja dziś wychylę kilka szklaneczek Wuja Jessie za Legię, może w końcu zobaczymy polski klub w LM
https://www.youtube.com/watch?v=v4b3MBkOx5k

Awatar użytkownika

ta_moko
500
Posty: 535
Rejestracja: piątek, 7 gru 2012, 21:23
Lokalizacja: Południe kraju
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: ta_moko » środa, 21 sie 2013, 20:59

No to za polski klub w Lidze Mistrzów, choć jest 1:0 dla Steauy Bukareszt.... :(
Lesgo - to niestety nie Jabłonowo Pomorskie. To ten browar: http://www.jablonowo.pl a konkretnie ta część jego działalności: http://www.manufakturapiwna.pl. Te z Manufaktury wszystkie naprawdę niezłe. Zdrowie Trzema Zbożami :piwo:
O!!! jest gol dla Legii!!! :D
Ostatnio zmieniony środa, 21 sie 2013, 21:00 przez ta_moko, łącznie zmieniany 1 raz.
Alkoholu tak naprawdę boją się tylko ludzie, którzy mają coś złego do ukrycia... Ludziom pięknym od wewnątrz alkohol nie szkodzi... - Piotr Skrzynecki

Awatar użytkownika

Pretender
2500
Posty: 2993
Rejestracja: piątek, 11 lis 2011, 14:17
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: Centrum
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: Pretender » środa, 21 sie 2013, 21:00

czy VM? :P

Awatar użytkownika

panta_rei
550
Posty: 566
Rejestracja: sobota, 6 paź 2012, 18:33
Krótko o sobie: Robię najlepszą pieprzówkę po tej stronie Wisły ;-)
Ulubiony Alkohol: Moja osobista nalewka agrestowa ;-)
Lokalizacja: Braniewo
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: panta_rei » środa, 21 sie 2013, 22:40

To przebijam, piwkiem żołędziowym ;-)
Pozdrawiam, Sławomir

Awatar użytkownika

calexico
50
Posty: 65
Rejestracja: wtorek, 15 lis 2011, 00:13
Krótko o sobie: Mam już święty spokój :)
Ulubiony Alkohol: mój
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: calexico » czwartek, 22 sie 2013, 09:31

Chyba warto było wypić kilka szklaneczek za Legię :D, ce ce ce wu ka :)
https://www.youtube.com/watch?v=v4b3MBkOx5k


liyo78
100
Posty: 146
Rejestracja: poniedziałek, 16 maja 2011, 08:41
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: własny wyrób
Status Alkoholowy: Specjalista ds. Wyrobu Alkoholu Domowego
Lokalizacja: mazowieckie
Załączniki
Re: Wirtualny toast

Postautor: liyo78 » czwartek, 22 sie 2013, 10:14

Zawsze :piwo: -za tydzień będzie LM
(L)


Wróć do „Po Godzinach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości