Najdawniej znane, o wspaniałej tradycji, doskonałe napoje winne:)

Autor tematu
piotrek9.86
2
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Wina oraz mam nadzieję miody pitne
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Załączniki
Trójniak - maliniak

Postautor: piotrek9.86 » niedziela, 18 lis 2018, 23:11

Witam wszystkich!!!

Wiem, że na forum już dużo było mówione na temat miodów ale jestem początkujący i proszę o pomoc.
Postanowiłem pójść trochę na głęboką wodę i zrobić miód.

A więc użyłem:
- 0,7 litra miodu (litr waży ok 1,4 kg.)
- 0,5 litra soku malinowego (domowej roboty tzn. 1.3kg cukru na 1L soku wyciśniętego)
- 2 litry wody

Drożdże Johannisberg M35 cała paczka. Matka zrobiona 2 dni wcześniej.
Wszystko zamieszane, miód napowietrzony (blender z końcówką do ubijania piany około 5min.)
Dzisiaj wlałem matkę i po około 3 godz. wystartowało powoli i mozolnie ale teraz pisząc do was pyka w rurce systematycznie co około 15sekund. Trzymam to teraz w domu w temp. około 22-23st. Niepokoi mnie wygląd tego coś się jakby oddzieliło co to jest?
Podświetliłem latarką aby było widać o co mi chodzi czy to normalne?
I moje następne pytanie co dalej? jak długo to może pracować i gdzie mam to trzymać?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Rabaty dla użytkowników forum AD w sklepie po podaniu loginu z forum!
Awatar użytkownika

nike21
50
Ulubiony Alkohol: Swoje piwko
Status Alkoholowy: Piwowar
Załączniki
Re: Trójniak - maliniak

Postautor: nike21 » poniedziałek, 19 lis 2018, 07:26