Trójniak - maliniak

Najdawniej znane, o wspaniałej tradycji, doskonałe napoje winne:)

Autor tematu
piotrek9.86
5
Posty: 9
Rejestracja: piątek, 2 lis 2018, 22:35
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Wina oraz mam nadzieję miody pitne
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: Podkarpacie
Podziękował: 3 razy

Post autor: piotrek9.86 »

Witam wszystkich!!!

Wiem, że na forum już dużo było mówione na temat miodów ale jestem początkujący i proszę o pomoc.
Postanowiłem pójść trochę na głęboką wodę i zrobić miód.

A więc użyłem:
- 0,7 litra miodu (litr waży ok 1,4 kg.)
- 0,5 litra soku malinowego (domowej roboty tzn. 1.3kg cukru na 1L soku wyciśniętego)
- 2 litry wody

Drożdże Johannisberg M35 cała paczka. Matka zrobiona 2 dni wcześniej.
Wszystko zamieszane, miód napowietrzony (blender z końcówką do ubijania piany około 5min.)
Dzisiaj wlałem matkę i po około 3 godz. wystartowało powoli i mozolnie ale teraz pisząc do was pyka w rurce systematycznie co około 15sekund. Trzymam to teraz w domu w temp. około 22-23st. Niepokoi mnie wygląd tego coś się jakby oddzieliło co to jest?
Podświetliłem latarką aby było widać o co mi chodzi czy to normalne?
I moje następne pytanie co dalej? jak długo to może pracować i gdzie mam to trzymać?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
promocja
Awatar użytkownika

nike21
100
Posty: 125
Rejestracja: poniedziałek, 25 sty 2016, 21:05
Ulubiony Alkohol: Każdy swój
Status Alkoholowy: Piwowar
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Trójniak - maliniak

Post autor: nike21 »