Przepis na wino z truskawek

Jabłka, wiśnie, czereśnie, porzeczki czerwone i czarne, gruszki, śliwki, truskawki ...

Autor tematu
juri
1
Posty: 1
Rejestracja: poniedziałek, 15 lis 2010, 21:58

Post autor: juri »

Witajcie koledzy! Zna ktos przepis na winko truskawkowe poł słodkie, kiedys piłem takie i było znakomite:) ze niedługo bedzie sezon truskawkowy a truskawki drogie to nie chciał bym zepsuc takiego winka, zawsze mozna przepuscic he e
Awatar użytkownika

Calyx
1050
Posty: 1057
Rejestracja: środa, 26 lis 2008, 18:47
Krótko o sobie: Hobbysta :)
Ulubiony Alkohol: kazdy z polki "zrob to sam"
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: Las nad Pilica
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowanie: 158 razy
Re: Przepis na wino z truskawek

Post autor: Calyx »

Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem :)

Adams92
30
Posty: 32
Rejestracja: czwartek, 4 kwie 2013, 11:47
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 1 raz
Re: Przepis na wino z truskawek

Post autor: Adams92 »

Kto mógłby podzielić się swoimi doświadczeniami? Który przepis wybrać, lepiej fermentować sam moszcz, czy dodać wody? Jakich drożdży użyć?
Przymierzam się do zrobienia po raz pierwszy wina z truskawek i chętnie wchłonę wszystkie informacje :help:
Ostatnio zmieniony środa, 12 cze 2013, 20:06 przez Wald, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Konieczne poprawki.

Bree
5
Posty: 6
Rejestracja: wtorek, 19 cze 2012, 11:27
Re: Przepis na wino z truskawek

Post autor: Bree »

Jak to mówią, wiedza zdobyta samemu, jest o wiele lepiej przyswojona od tej przez kogoś przekazanej. A na forum jest ogromna ilość podobnych tematów. Odrobina szukania nikomu nie zaszkodzi a w tym przypadku pewnie i pomoże.
Szukając jednej rzeczy, trafiamy na drugą o której nie wiedzieliśmy, zdobywamy sporo wiedzy tym sposobem i rozpalamy w sobie "rządzę" perfekcji i doskonalenia własnych poczynań.