Bufor wzmacniająco-stabilizujący w zakupionym destylatorze - czy jest ok?


Autor tematu
grzechum79
30
Posty: 35
Rejestracja: wtorek, 6 mar 2018, 16:05
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowanie: 1 raz

Post autor: grzechum79 »

Witam, koledzy posiadam takowy sprzęt i mam pytanie odnośnie bufora, a dokładnie jego budowy. Czy powinienem coś zmienić, bo z tego co wiem to nie posiada on podgrzewaczy. Ogólnie jestem zielony w temacie. Jest sens coś kombinować by poprawić jakoś destylatu? Czy sobie darować?
c8069d4ddd596b1f8bf85ced14829e5f.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony środa, 15 mar 2023, 08:03 przez Qba, łącznie zmieniany 1 raz.
koncentraty wina
Awatar użytkownika

Doody
3500
Posty: 3835
Rejestracja: czwartek, 20 paź 2016, 20:04
Krótko o sobie: Degustator z powołania :-)
Ulubiony Alkohol: DIY
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Lokalizacja: południowa Wielkopolska
Podziękował: 283 razy
Otrzymał podziękowanie: 463 razy
Re: Bufor wzmacniająco-stabilizujący w zakupionym destylatorze - czy jest ok?

Post autor: Doody »

Od kogo jest ten sprzęt? Wygląda jak od Frantzmastera z Dąbrowy ;) , choć on się już wycofał z produkcji.
Pozdrawiam
Darek
online
Awatar użytkownika

zask
200
Posty: 222
Rejestracja: sobota, 23 lut 2013, 17:01
Podziękował: 6 razy
Otrzymał podziękowanie: 31 razy
Re: Bufor wzmacniająco-stabilizujący w zakupionym destylatorze - czy jest ok?

Post autor: zask »

Bufor z "wąsami" przelewowymi? Powinieneś je widzieć przez wizjer. Jak są, to nie trzeba podgrzewaczy i ładnie będzie działać przez cały proces.
Awatar użytkownika

Marian_jl
150
Posty: 193
Rejestracja: czwartek, 19 lis 2015, 18:00
Krótko o sobie: Piję okazyjnie ..a że okazje się trafiają codziennie , tak bywa
Ulubiony Alkohol: Próbuję wszystkiego , może trafię na to ulubione.
Status Alkoholowy: Producent Nalewek
Podziękował: 19 razy
Otrzymał podziękowanie: 43 razy