Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
temerenomine
5
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 5 paź 2020, 16:57
Krótko o sobie: Eksperymentator, kombinator, posiadacz prostej kolumny.
Ulubiony Alkohol: Burbon
Status Alkoholowy: Producent Bimberku
Załączniki
TemereNomine

Postautor: temerenomine » czwartek, 15 paź 2020, 22:38

Siema, mam trochę ponad 32 lata, psocę już dość długo bo pierwszą przygodą z destylatorem (w formie dwudziestolitrowego baniaka z nierdzewki z podłączoną chłodnicą) przeżyłem w wieku 17 lat.

Od początku swojej prawie piętnastoletniej przygody, lurkowałem w poszukiwaniach informacji będąc poza waszymi szeregami, ale dzisiaj się to zmienia.

Jako, że wróciłem do kraju z tułaczki i mam więcej czasu, będę się starał eksperymentować i pisać o tym krótkie raporty.

Umiem korzystać z :google: ale czasami nawet on nie znajdzie odpowiedzi, więc jak zapytam a jakiś weteran 8 lat temu widział taki temat, to proszę nie bić i linkować, albo podzielić się wiedzą bo to chyba nie elektroda.pl :haha:

Mam nadzieję, że wszyscy skorzystamy na mojej obecności, i nauczymy się czegoś od siebie nawzajem.
Pozdro.
Ostatnio zmieniony czwartek, 15 paź 2020, 23:01 przez Kamal, łącznie zmieniany 1 raz.


koncentraty wina
Rabaty dla użytkowników forum AD w sklepie po podaniu loginu z forum!
Awatar użytkownika

łoles
50
Posty: 78
Rejestracja: sobota, 9 maja 2020, 21:52
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Łiski
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Załączniki
Re: TemereNomine

Postautor: łoles » piątek, 16 paź 2020, 04:01

Siemandero :ok:
Pędzę bo chce pędzę bo życie jest złe :pije:

Awatar użytkownika

defacto
1200
Posty: 1212
Rejestracja: sobota, 20 sie 2016, 05:45
Krótko o sobie: "Wszyscyśmy z płócien Rembrandta: To tylko kwestia światła"
Lokalizacja: ⚒️ Górny Śląsk
Załączniki
Re: TemereNomine

Postautor: defacto » piątek, 16 paź 2020, 07:26

Śląskie wita :ok:
Nie produkuję, nie sprzedaję - tworzę. Jestem artystą :czytaj:

Awatar użytkownika

Qba
600
Posty: 637
Rejestracja: wtorek, 26 sie 2008, 18:17
Krótko o sobie: Szefu
Ulubiony Alkohol: własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontakt:
Załączniki
Re: TemereNomine

Postautor: Qba » piątek, 16 paź 2020, 08:42

Witamy!
Alkohole-domowe.com - Przepisy, wiedza, forum
Alkohole-domowe.pl - Zakupy, asortyment, zaopatrzenie

Obrazek


Autor tematu
temerenomine
5
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 5 paź 2020, 16:57
Krótko o sobie: Eksperymentator, kombinator, posiadacz prostej kolumny.
Ulubiony Alkohol: Burbon
Status Alkoholowy: Producent Bimberku
Załączniki
Re: TemereNomine

Postautor: temerenomine » piątek, 16 paź 2020, 13:13

No siema panowie.


Wróć do „Przywitaj Się!”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości