Calisto

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
calisto
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 28 cze 2019, 16:21

Post autor: calisto »

Witam. Po kilku latach studiowania tegoż forum jako kompendium wiedzy winiarskiej, nadszedł czas na zakup sprzętu do wyższych % ( który mam nadzieję już w najbliższym czasie sobie sprawić ) . Fakt , że studiuję fora nt C2H5OH już od ponad pół roku wcale nie przybliżył Mnie do sedna tematu ( a wręcz przeciwnie ) - więc będę pytał , dużo pytał , ale opcja szukaj nie jest Mi obca.

reszta później
pzdr Mateusz

mardok
250
Posty: 255
Rejestracja: środa, 24 cze 2015, 23:53
Podziękował: 51 razy
Otrzymał podziękowanie: 36 razy
Re: Calisto

Post autor: mardok »

Witamy, polecamy sprzęt o nazwie aabratek i forumowych producentów :)
Organizm całkowicie pozbywa się alkoholu po 21 dniach, czyli nigdy...

Autor tematu
calisto
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 28 cze 2019, 16:21
Re: Calisto

Post autor: calisto »

Mógłbyś kogoś polecić ? Żeby nie było krypciochy może być na prv .
pzdr M.
online
Awatar użytkownika

Góral bagienny
2500
Posty: 2918
Rejestracja: środa, 6 mar 2019, 20:40
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Owocówki
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Podziękował: 129 razy
Otrzymał podziękowanie: 552 razy
Re: Calisto

Post autor: Góral bagienny »

Jak już kilka lat studiujesz forum to powinieneś znać speców od aparatur ;)
Wszystko co " wyprodukuje " nazywam BIMBERKIEM :D