maniek00000

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
maniek00000
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: środa, 24 maja 2017, 19:44

Post autor: maniek00000 »

Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem kolumny, którą dostałem od kolegi. Używałem jej około dziesięć razy, zawsze uzyskuje moc około 95% ale tylko z sześć razy produkt był też dobry w smaku. Reszta po rozrobieniu ma posmak rozpuszczalnika. Przez te dziesięć razy zawsze na szczycie kolumny mam temperaturę stałą problem zaczął się dzisiaj. Sprzęt zrobiony jest z szybkowaru i miał zawór bezpieczeństwa, trzeba było go wyciągnąć do góry żeby się zamknął. Wydawało mi się że zawór ten przepuszcza i go usunąłem. Dzisiaj próbowałem destylować i ciągle mi zalewa kolumnę (przynajmniej tak mi się wydaje).

Kolumna ma obwód zewnętrzny 11cm i wysokość 86cm.
Zawsze grzeje na gazie na początku jak zaczyna się gotować to przestawiam na kuchenkę elektryczną 1500W z zamontowanym ściemniaczem do regulacji mocy. Jakiej mocy bym nie dał to proces wygląda tak, że kapie około dwie krople na sekundę i raz na jakiś czas syczy i leje ciurkiem. Moc miałem chyba minimalną bo jak zmniejszyłem to całkowicie przestało destylować. Woda też odkręcona bardzo delikatnie. Zastanawia mnie czy wcześniej nadmiaru ciśnienia nie zabierał ten zawór bezpieczeństwa i dlatego nie zalewało kolumny.