krolewicz89

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
krolewicz89
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: niedziela, 20 sty 2019, 14:04

Post autor: krolewicz89 »

Witam. Niedawno dostałem w spadku po sąsiedzie aparat. Jestem zielony tych sprawach ale brat mi trochę pomógł i udało mi się zrobić pierwszy bimberek że śliwek. Sprowadza mnie do was chęć dowiedzenia się czegoś więcej o destylacji jak również pomoc w modernizacji sprzętu. Pozdrawiam wszystkich.
alembiki
Awatar użytkownika

orzeszek87
150
Posty: 182
Rejestracja: sobota, 13 wrz 2014, 06:38
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Status Alkoholowy: Winiarz
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowanie: 15 razy
Re: krolewicz89

Post autor: orzeszek87 »

Witaj kolego! Co tam w tym spadku dostałeś, pochwal się nam.
https://www.alkoholeforum.pl

Autor tematu
krolewicz89
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: niedziela, 20 sty 2019, 14:04
Re: krolewicz89

Post autor: krolewicz89 »

Jestem nowy więc z góry przepraszam za słownictwo.
Keg 30 litrów z 2 grzałkami ale nie wiem jakiej mocy.
Tuba 1 metr o średnicy 52 mm. Jak ją dostałem była zasypana tylko szkłem. Szkło zastąpiłem sprężynkami miedzianymi oraz nierdzewnymi.
Dalej jest 12 palców rozmieszczone 6 na 6.
Następnie chłodnica spiralna.
Chłodzenie jest podpięte pod chłodnicę następnie przechodzi na palce od góry do dołu.
Niestety nie mam zdjęć a aparat mam rozłożony.