Znaleziono 5 wyników

autor: star.z
poniedziałek, 26 lut 2018, 20:59
Forum: Nastawy cukrowe
Temat: Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7243

Re: Problem z nastawem

No to już wiem prawie wszystko.
Bardzo dziękuję za pomoc - Pozdrawiam
autor: star.z
poniedziałek, 26 lut 2018, 18:06
Forum: Nastawy cukrowe
Temat: Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7243

Re: Problem z nastawem

Kolego zzibii mam jeszcze pytanie czy do rozpuszczania cukru gotujesz wodę czy tylko podgrzewasz? Wiem dużo tych pytań ale naprawde jestem nowicjuszem. Fajnie by było jabys z własnego doświadczenia poprowadził mnie przez cały proces tzn taka instrukcje obsługi (zastosuje te drożdże Alcotec 48) i pot...
autor: star.z
poniedziałek, 26 lut 2018, 16:51
Forum: Nastawy cukrowe
Temat: Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7243

Re: Problem z nastawem

Ok już pomału łapie wszystko. Poczekam jeszcze z 10 dni i przepuszczę to i oczywiście dam znać jaki efekt. Następne nastawy zrobię dokładnie wg. rad i instrukcji kolegi. spróbuje zrobić 1 beczkę na Turbo Star 24 (te co dotychczas - bo mam jeszcze parę paczek), 2 beczkę na Alcotec 48 pure, a 3 beczke...
autor: star.z
niedziela, 25 lut 2018, 22:56
Forum: Nastawy cukrowe
Temat: Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7243

Re: Problem z nastawem

no to było tak: rozpuszczałem cukier w letniej wodzie bez pomiaru temperatury (tak jak kolega napisał "na palucha") i wlałem to do beczki i dopełniłem wodą do 50 l. Woda była zwykła kranówa nie napowietrzona. Po dodaniu drożdży buzowało niesamowicie przez kilka dni - temperatury nie kontro...
autor: star.z
niedziela, 25 lut 2018, 20:08
Forum: Nastawy cukrowe
Temat: Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 7243

Problem z nastawem - różne BLG w trzech nastawach