Sedina_Piotrek

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Sedina_Piotr
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: czwartek, 8 lip 2021, 21:16
Podziękował: 1 raz

Post autor: Sedina_Piotr »

Witam wszystkich,

pochodzę z wyspy ale na co dzień zamieszkuje Szczecin, w którym to mieście w najbliższym czasie powstanie mikro-destylarnia, której mam przyjemność być udziałowcem. Osobiście nie mam wielkiego doświadczenia w destylacjach, ale pierwsze samodzielne kroki stawiałem dzięki, informacją uzyskanym na tym forum. Wiem, że są tutaj ludzie z ogromną wiedzą i doświadczeniem, których opinii będę słuchał z przyjemnością. Nasz alembik już znajduje się na miejscu i w przyszłym tygodniu powinien być montowany. Ma pojemność 200 l roboczych i jest wyposażony w dodatkową kolumnę pułkową o regulowanym przepływie.

Naszym pierwszym produktem ma być GIN, a o dalszych krokach zdecydują próbne destylacje.

Oprócz sprzedaży produktów pod własną marką chciałbym zaprosić do współpracy osoby, które chciałyby wyprodukować w naszej destylarni, pod swoim Nazwiskiem partie produktu w celu komercyjnej odsprzedaży. Oczywiście przewiduje odpowiedni % lub wypłatę w naturze :) Proszę o komentarz co sądzicie o takim pomyśle? Znajdą się chętni czy tylko się wygłupiłem?

Piotrek
Awatar użytkownika

jakis1234
2500
Posty: 2586
Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
Status Alkoholowy: Winiarz
Podziękował: 236 razy