Rajskie jabłko zalane jabkowicą.

Dyskusja ogólna o wytwarzaniu nalewek i ich przyrządzaniu...

Autor tematu
robert.michal
300
Posty: 308
Rejestracja: poniedziałek, 7 gru 2015, 21:14
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Podziękował: 41 razy
Otrzymał podziękowanie: 75 razy
Kontakt:

Post autor: robert.michal »

Każdorazowo po wizycie u Teściów w ramach zadośćuczynienia za poszczenie (żona się gości ja jestem kierowcą) jestem obdarowywany jakimiś prezentami z przepastnych barków Teścia. Ostatnio padło między innymi na jabłkowicę. Wyrób jest z 2003 lub 2008 r (pieczątka wyblakła.) ma 52% mocy, smak i zapach. przy otwieraniu zbutwiały korek rozsypał się i wpadł do środka. Musiałem przecedzić destylat, przy okazji wyciągnąłem plasterki jabłka i zlałem z powrotem. Zostało powiedzmy 450 ml .
Postanowiłem nie zużyć tego na częstowanie kolegów jak to robię zazwyczaj. lecz zrobić nalewkę (oprócz jabłkowicy nie wykluczam dodania spirytusu, śliwowicy, rumu et cetera :D .)
Ktoś robił nalewkę z rajskich jabłek i mógłby przybliżyć mi temat ? Ewentualnie czego jeszcze dodać ?
Sprawdziłem notatki, w 2018 robiłem testowo nalewkę z jabłek . Dodałem wtedy miód, wyciąg z mięty, laskę cynamonu , gożdziki, cytrynę.
Niestety, nie zapisałem co należało by zmienić, możliwe, że nic.
KALKULATOR NALEWKOWY : https://nalewkidomowe.com
alembiki
Awatar użytkownika

zając_poziomka
50
Posty: 96
Rejestracja: wtorek, 29 gru 2015, 16:57
Krótko o sobie: Fan broni, książek i alkoholu.
Ulubiony Alkohol: Smakuje mi wszystko, co sam zrobię.
Status Alkoholowy: Producent Nalewek
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: Rajskie jabłko zalane jabkowicą.

Post autor: zając_poziomka »

Ja raz taką nalewkę robiłem i była bardzo smaczna. Później nie znalazłem już nigdzie rajskich jabłek.