Proszę o ocene mojego sprzętu

Zaprezentujcie tu wasze pomysły na destylator i nie tylko. Może własne zbiory lub inne dzieła sztuki które warto pokazać światu...

Autor tematu
Krisztu
5
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 16 lut 2015, 16:15

Post autor: Krisztu »

Witam, jestem nowicjuszem. Od razu mówię, że jest to moja pierwsza aparatura. Chciałbym się dowiedzieć czy można by było ją jakoś usprawnić i się dowiedzieć czy wszystko jest z nią ok. Naczytałem się bardzo dużo o metodach filtracji węglem aktywnym i męczy mnie lekki niepokój czy mam ten filtr dobrze skonstruowany. Prosił bym o rady:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
koncentraty wina

MikeB
150
Posty: 159
Rejestracja: wtorek, 31 sty 2012, 17:16
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: Proszę o ocene mojego sprzętu

Post autor: MikeB »

No, daleka droga przed Tobą. Filtruje się destylat zimny i rozcieńczonny, a nie taki prosto z chłodnicy. Odstojnik do usunięcia. Jak to zrobisz bedziesz miał fajnego pot-stilla do powolnego odzyskiwania aromatu z owoców w długie zimowe wieczory.

silvio2007
300
Posty: 330
Rejestracja: wtorek, 7 lut 2012, 19:58
Krótko o sobie: Jestem spoko człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: własny
Status Alkoholowy: Bimbrownik
Lokalizacja: Kaszuby
Podziękował: 34 razy
Otrzymał podziękowanie: 35 razy
Re: Proszę o ocene mojego sprzętu

Post autor: silvio2007 »

Też cię witam kolego na naszym forum.
Odłóż proszę na kilka tygodni swój sprzęt. Poczytaj forum, nawet jakby ci ktoś wszystko wyłożył, jak kawę na ławę, to i tak niewiele zrozumiesz. Bez urazy oczywiście.
Czytaj, czytaj i znowu czytaj.
Masz kega, czyli od czegoś możesz zacząć budować "prawdziwą" kolumnę.
W odpowiedzi na pytanie co do filtra węglowego, tak działaj ze swoją kolumną żeby nie trzeba było go posiadać.
W twoim sprzęcie jest zbędny, przez węgiel przepuszcza się urobek rozcieńczony i bardzo schłodzony

Autor tematu
Krisztu
5
Posty: 5