Pomysły na destylatory - do konsultacji.
Awatar użytkownika

.Gacek
950
Krótko o sobie: Marzyciel
Ulubiony Alkohol: Własny.
Załączniki
Re: Prosta, tania, aparaturka do oceny :)

Postautor: .Gacek » niedziela, 30 cze 2019, 21:49

Powiem szczerze i bez owijania w bawełnę, mimo tego, że daleko mi do asertywności.
Od samego początku gdy zacząłeś się udzielać na forum (publicznie i na PW) myślałem, że jesteś kolejnym gościem, który wpadnie tu na forum popyta o pierdoły i za tydzień stwierdzi... ahhh to nie dla mnie.
Jest masa ludzi, którzy poddają się po miesiącu czy dwóch...
Jedno muszę Ci oddać! Idziesz dalej w zaparte i bardzo to cenię mimo tego że ja sam jestem amatorem i cały czas się uczę.
Dążysz do celu i nie przejmujesz się komentarzami. Obserwuję Cię w kilku tematach i śmiało CI KIBICUJĘ !!! Destyluj, ciesz się swoją maszyną, swoim sterownikiem do gotowania jajek, i brnij w to coraz głębiej! Trzymam mocno kciuki ☺
Pozdrawiam Gacek.

alembiki
Rabaty dla użytkowników forum AD w sklepie po podaniu loginu z forum!

Autor tematu
PierwszyWolnyLogin
350
Status Alkoholowy: Drinker
Załączniki

Postautor: PierwszyWolnyLogin » poniedziałek, 1 lip 2019, 21:12

:)

Dzisiejszy udój... Chyba już żadnego błędu nie popełniłem... Tym razem wykresik wstawię tutaj...

rekt03.jpg

Zmieniłem w zasadzie dwie sprawy: 1. ociepliłem kolumnę i baniak. 2. ustawiłem wreszcie dokładnie odbiór na około 400ml/h
(następnym razem spróbuje około 600ml/h).

Wsad to 10l cukrówki, miało być 15% z wyliczeń, może było o włos więcej...

Efekt: <> 60ml przedgonów, około 1300ml idealnego spirytusu 96.5-97%, oraz około 50ml pogonów.
Z tym, że te pogony spokojnie mogą trafić do zasadniczej partii - właśnie je pije i są lepsze niż sklepowy wypust...

Kolumna IDEALNIE stabilna od początku aż do 98.9stC w baniaku. Przerwałem odbiór serca gdy temperatura na term.
około 40cm poniżej głowicy skoczyła o 0.25stC. W głowicy nadal stało jak zabetonowane 77.25stC.