Nastawy wieloowocowe.

Produkcja koniaku, brandy, śliwowicy, kalwadosu i innych nektarów które można uzyskać z owoców.

Autor tematu
Rozio45
2
Posty: 4
Rejestracja: poniedziałek, 14 wrz 2009, 21:22

Post autor: Rozio45 »

Posiadam 300 kg słodkich gruszek i 20 kg śliwek węgierek. Czy można to połączyć i w jaki sposób by wyszło coś dobrego :?:
alembiki
Awatar użytkownika

Calyx
1050
Posty: 1057
Rejestracja: środa, 26 lis 2008, 18:47
Krótko o sobie: Hobbysta :)
Ulubiony Alkohol: kazdy z polki "zrob to sam"
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: Las nad Pilica
Podziękował: 15 razy
Otrzymał podziękowanie: 158 razy
Re: Jak zrobić dobrą owocówkę

Post autor: Calyx »

Postudiuj posty Kucyka o nastawach owocowych.
Kombinacja śliwkowo gruszkowa powinna być zacna :)
Co prawda opisane były jabłka i śliwki ale przecież każdy psotnik
charakteryzuje się ogromna dozą kombinacji :D

Działaj :) Calyx
Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem :)

Wiedźmin
20
Posty: 26
Rejestracja: poniedziałek, 18 lis 2013, 04:32
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowanie: 4 razy
Re: Owocówki wieloowocowe.

Post autor: Wiedźmin »

Witam. Posiadam owoce po nalewce, śliwki, pigwa, troszkę truskawek oraz to co zostało po winie z ciemnych winogron (gęsta ciecz z pestkami itp). Wszystkiego będzie z 12k-15kg. Procentów w tych owocach dość sporo, ale nie wiem jak je "wydobyć". Macie jakiś pomysł na wykorzystanie owych owoców? Czy to wszystko zmieszać czy oddzielnie, dodawać cukru i drożdże i klarować czy temat nie warty zachodu. Nie robiłem wcześniej nastawów, a mojego aabratka niedługo będę miał ukończonego więc pomyślałem, że mógłbym coś z tym zrobić. Mam dwa słoje co wino w nich stało, więc miałbym gdzie to nastawić. Proszę o pomysły i uwagi doświadczonych kolegów.
Awatar użytkownika

gr000by
2500
Posty: 2625
Rejestracja: wtorek, 10 sty 2012, 11:32
Krótko o sobie: kombinator - to przede wszystkim
Ulubiony Alkohol: każdy zrobiony z sercem