Która lepsza głowica ?

Kłopoty z budową i eksploatacją aparatury, wybór właściwego sprzętu. Podstawowe pytania początkujących.

Autor tematu
gangster510
5
Posty: 9
Rejestracja: środa, 23 paź 2013, 18:03
Otrzymał podziękowanie: 1 raz

Post autor: gangster510 »

Witam zastanawiam się nad dwoma głowicami i nie wiem która lepsza, czy nie ma różnicy pomiędzy nimi? Jako pierwsza to projekt Gobo'a bokakob LM a drugi to projekt Radiusa mini still LM. Jaka jest różnica? Oczywiście przypuszczam ze po jakimś czasie będę chciał rozbudować kolumnę o VM. Proszę o wasze cenne wskazówki i z góry Wam za nie dziękuję, ponieważ jestem początkującym psotnikiem.
koncentraty wina
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7334
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Polska południowa
Podziękował: 397 razy
Otrzymał podziękowanie: 1695 razy
Re: Która lepsza głowica ?

Post autor: radius »

Obie głowice działają na tej samej zasadzie, różnica polega tylko i wyłącznie w rozwiązaniu konstrukcyjnym.
Co miałeś na myśli pisząc "lepsza" :?:
SPIRITUS FLAT UBI VULT

Autor tematu
gangster510
5
Posty: 9
Rejestracja: środa, 23 paź 2013, 18:03
Otrzymał podziękowanie: 1 raz
Re: Która lepsza głowica ?

Post autor: gangster510 »

Przyznam, że chcę zbudować coś taniego, oczywiście nie będę wymagał od tego sprzętu cudów. Po prostu chcę spróbować ale nie mówię że kiedyś mnie to nie wciągnie na tyle że zbuduję konkretną aparaturę :)
Zdecydowałem że pierwszą kolumną będzie rura fi 28 (1m wypełnienia-deflegmator, około 30cm-głowica, refluks wewnętrzny).
Jako zbiornik kana po mleku 20l. Grzałka (chyba 2000W). Te dwie rzeczy mam darmowe.
Wyjdzie coś z tego?
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7334
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Swój własny
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Polska południowa