Oczyszczanie ze Spiricolu

Wszystko o polepszaniu destylatów węglem.

Autor tematu
angy22
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 21 gru 2012, 09:35

Post autor: angy22 »

Witam.. Szukam pomocy, bo jestem początkującym i na Święta zasypałem destylat spiricolem. Po 3-dniach granulat opadł i teraz kiedy chcę go przepuścić przez filtr do kawy po paru ruchach słoikiem (bo przez filtr wolno leci) z powrotem mam wszystko czarne. Diabli mnie biorą, bo nie znam co bym mógł zastąpić zamiast filtra do kawy. Dwie godziny siedzę i nie umiem znaleźć nic co mógłbym zastąpić i jak to robią inni. Prosiłbym o jakąś rade bo jutro Wigilia, a mi ręce mi opadają.
alembiki
Awatar użytkownika

franta
100
Posty: 105
Rejestracja: niedziela, 4 kwie 2010, 23:19
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowanie: 11 razy
Re: Oczyszczanie ze Spirtycol

Post autor: franta »

Kup w aptece zestaw do przetoczeń, potrzebny jest tylko wężyk z tego zestawu i po prostu ściąg z nad osadu. Lepszej metody nie znam, tak robię z wieloma nalewkami i efekt jest skuteczny.

Autor tematu
angy22
5
Posty: 5
Rejestracja: piątek, 21 gru 2012, 09:35
Re: Oczyszczanie ze Spirtycol

Post autor: angy22 »

Rozumiem coś w rodzaju gruszki, takie przyrządy są do innych płynów. A czy zamiast filtra do kawy można użyć czegoś innego, bo strasznie wolny przelew, chodzi mi o to, czy ktoś może używa czegoś innego?
Ostatnio zmieniony niedziela, 23 gru 2012, 22:27 przez pokrec, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Kosmetyka
Awatar użytkownika

klodek4
1450
Posty: 1474
Rejestracja: czwartek, 21 lip 2011, 15:50
Ulubiony Alkohol: dobry
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: elda/alicante/, hiszpania
Podziękował: 369 razy
Otrzymał podziękowanie: 64 razy
Kontakt:
Re: Oczyszczanie ze Spirtycol

Post autor: klodek4 »

Ja do lejka wkładam watę :lol:
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 24 gru 2012, 15:22 przez klodek4, łącznie zmieniany 1 raz.

Andrzej77
50
Posty: 73
Rejestracja: piątek, 3 cze 2011, 08:04
Otrzymał podziękowanie: 8 razy