Nalewki krok po kroku

Wasze przepisy o tych pięknych trunkach, jakimi są nalewki domowe. Ciekawe pomysły mile widziane...

Autor tematu
Hawkeye
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 3 wrz 2012, 23:02

Post autor: Hawkeye »

Od jakiegoś czasu zainteresowało mnie robienie nalewek, oczywiście były by one przeznaczone do mojego użytku, nie na handel .
Czy istnieje może jakiś poradnik/książka w której jest opisane jak robić nalewki krok po kroku ?? .
Jestem w tym całkowicie zielony i nie mam pojęcia od czego zacząć ;/ ...
Przepisów różnych nalewek w internecie jest pełno, jednak nigdzie nie mogę znaleźć takich informacji jak np :
1. Jeżeli nie posiadam gąsiora, to czy robienie nalewki w jakimś słoiku 2l jest możliwe ??
2. Często w tych przepisach z internetu jest napisane "wsypać owoce do balona" (czy czego tam), następnie na owoce sypiemy cukier. Cukier zostawiamy na wierzchu ? Mieszamy go z owocami i odstawiamy? Czy jak ?? .
3.Czy do wszystkich nalewek daje się spirytus? Jak tak, to jaki jest najlepszy ??

Właśnie chodzi mi o takie podstawowe rzeczy, jak już pisałem jestem zielonym w tych sprawach i nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Czy oprócz balona jest coś jeszcze potrzebne itd ....

A fajnie by było zrobić własną nalewkę, później poczęstować kieliszkiem kogoś ze znajomych, lub rodzinę podczas obiadu, czy podczas świąt .
Fajnie by było zrobić coś takiego samemu. Wiadomo, jak ktoś zrobi coś sam, daje to większą przyjemność niż kupione .

Z góry dziękuje za pomoc .
promocja
Awatar użytkownika

klodek4
1450
Posty: 1474
Rejestracja: czwartek, 21 lip 2011, 15:50
Ulubiony Alkohol: dobry
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: elda/alicante/, hiszpania
Podziękował: 369 razy
Otrzymał podziękowanie: 64 razy
Kontakt:
Re: Nalewki krok po kroku

Post autor: klodek4 »

Pomoc :?: :?: :?: :mrgreen:

CZYTAJ TO FORUM
Tu o wszystkim jest, jest wyszukiwarka, jest wujek :google:
zadajesz pytania na które nikt Ci nie odpowie,
czeka Cie dużo lektury :punk: :piwo: :ok: :freak: