Manifest psotnika a zapłata za pracę

Tu możecie pisać posty, które mają wymiar bardziej filozoficzny niż teoretyczny na temat alkoholu wytwarzanego w domu...

Autor tematu
janus76
5
Posty: 5
Rejestracja: środa, 12 paź 2011, 19:46
Krótko o sobie: Picie wódki jest to wprowadzanie baśniowego elementu do rzeczywistości
Ulubiony Alkohol: Przepalanka
Status Alkoholowy: Gorzelnik
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: janus76 »

Witam serdecznie wszystkich psotników.
Przeczytałem dzisiaj uważnie manifest szanownego forum i tu nasuwa mi się pytanie odnośnie pobierania opłaty za nasze wyroby.
Wiem to z własnego doświadczenia bo mam sąsiada psotnika ( ja jestem początkujący)
Może opiszę sytuacje:
Pierwszą butelkę na spróbowanie dostałem gratis ,drugą też – po trzecią przyszedłem sam ( po tych poprzednich smak alkoholi kupnych stał się nie do przyjęcia ) i chciałem zapłacić – śmiech ze strony gospodarza – ale przecież poniósł koszt produkcji i stracił czas więc zapłata się należy – jak to ma się do manifestu???
Wiem że wyjściem jest robić samemu i zacznę dług spłacę ,ale ten przypadek się powtórzy z inną osobą na pewno...
Powiedzcie proszę jak Wy sobie radzicie w takich sytuacjach by być w zgodzie z sumieniem i nie rozdawać swojej pracy za darmo.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika

Zygmunt
5000
Posty: 5374
Rejestracja: czwartek, 7 maja 2009, 12:55
Podziękował: 39 razy
Otrzymał podziękowanie: 664 razy
Kontakt:
Re: Manifest psotnika a zapłata za pracę

Post autor: Zygmunt »

Zwykle wszystko rozdaję, bo przecież to hobby- wędkarzowi za rybki też chcesz płacić?:P Jak ktoś bardzo usilnie chce mi wcisnąć pieniądze mówię "idź i kup mi cukier".
www.destylatorymiedziane.pl
"Zwykle jest tak, że im bardziej wóda śmierdzi drożdżami, pogonami i syfem, tym bardziej producent zasłania się "tradycją", "pracą w gorzelni" albo "dziadkiem bimbrownikiem"
online
Awatar użytkownika

radius
7000
Posty: 7298
Rejestracja: sobota, 23 paź 2010, 16:20
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)