Koldarius

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Koldarius
2
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 14 maja 2022, 10:24

Post autor: Koldarius »

Witam wszystkich! Jestem miłośnikiem wyrobu domowych alkoholi. Mam na koncie wyrób wszystkiego od piwa po " absoluty". Swój poziom określam jako amator, bo robię nie więcej niż kilka produkcji rocznie. Jestem z wykształcenia chemikiem więc korzystam z metod i sprzętu laboratoryjnego. Mam nadzieję, że uda mi się wnieść coś ciekawego na forum! Pozdrawiam!

Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka
promocja
Awatar użytkownika

kiwitom23
1500
Posty: 1541
Rejestracja: środa, 2 gru 2020, 23:23
Krótko o sobie: Więcej czasu mojego życia spędziłem poza Polską, mieszkałem w Niemczech, USA, Singapurze, HongKongu, na Javie i na Nowej Zelandii i z tą ostatnią jestem najmocniej emocjonalnie związany.
Ulubiony Alkohol: Whisky, a przede wszystkim irladzka whiskey, choć i burbonem nie pogardzę
Status Alkoholowy: Producent Domowy
Podziękował: 135 razy
Otrzymał podziękowanie: 218 razy
Re: Koldarius

Post autor: kiwitom23 »

Witamy serdecznie, no to mamy następnego specjalistę. Pochwal się na czym robisz i co? Pozdrawiam
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami." Ernest Hemingway

Autor tematu
Koldarius
2
Posty: 3
Rejestracja: sobota, 14 maja 2022, 10:24
Re: Koldarius

Post autor: Koldarius »

Do tej pory: