Pomoc w wyborze pierwszego destylatora

Nie wiesz gdzie zadać pytanie?
Napisz je właśnie tutaj!
Regulamin forum
Jeśli nie potrafisz odnaleźć odpowiedniego działu dla siebie utwórz tutaj nowy temat a my go umieścimy w odpowiednim forum.

Autor tematu
przemek.s998
2
Posty: 3
Rejestracja: wtorek, 25 sty 2022, 14:03

Post autor: przemek.s998 »

Witam serdecznie.

Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Nadszedł taki moment, że stoję przed wyborem pierwszego własnego aabratka. Jako że jestem zielony w temacie (aczkolwiek bardzo dużo czasu spędziłem na czytaniu i liźnięciu jakże obszernego tematu związanego z wytwarzaniem domowego alko) zwracam się z prośbą o pomoc forumowych doświadczonych grupowiczów o wybór sprzętu. Na popularnym portalu aukcyjnym zainteresowały mnie dwa sprzęty a mianowicie:

https://allegro.pl/oferta/destylator-aa ... 0501884866

oraz

https://allegro.pl/oferta/destylator-a- ... 0498995374

Proszę o opinie odnośnie tych dwóch destylatorów oraz za i przeciw. Kwota maksymalnie jaką mogę przeznaczyć na ten cel jest to 2000zł. Nastawiam się głównie na cukrówki. Efekt jaki chciałbym uzyskać to po prostu dobrej jakości spirytus czy też bimberek. Oglądałem pracę pierwszego aabratka(z linku) na youtubie i wydawał się dosyć prosty w obsłudze. Jeżeli ktoś ma jakiś link do gotowego lepszego sprzętu w tej cenie to proszę o wstawienie. Z góry dziękuje za pomoc. Jeżeli popełniłem jakiś błąd w poście to proszę o info(poprawie).
Ostatnio zmieniony środa, 26 sty 2022, 15:19 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.

HeniekStarr
600
Posty: 632
Rejestracja: poniedziałek, 19 lip 2021, 02:57
Podziękował: 182 razy
Otrzymał podziękowanie: 121 razy
Re: Pomoc w wyborze pierwszego destylatora

Post autor: HeniekStarr »

Też Cię witamy .

Poczytaj i pogadaj z producentami tutaj.

https://alkohole-domowe.com/forum/lista ... ent%C3%B3w