Akenaton

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Akenaton
2
Posty: 2
Rejestracja: środa, 4 gru 2019, 06:44
Podziękował: 2 razy

Post autor: Akenaton »

Witam serdecznie brać gorzelniczą.

Forum studiuję prawie dwa lata i jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej wiedzy oraz zaawansowania Waszego sprzętu. Dziękuję, że dzielicie się tak chętnie wiedzą i doświadczeniem.
W zamian obiecuję nie zacierać cukru oraz owoców.
Księżycówka zawsze kojarzyła mi z ohydnym, trującym specyfikiem, a bimbrownicy z nizinami społecznymi - propaganda PRL-U zrobiła swoje. Już wiem, że przemysłowe gorzelnie powinny się przy Was wstydzić swoją ofertą, a Wam bliżej do szlachty z czasów świetności RP, niż do propagandowych bimbrowników.
Na forum irytuję mnie zaśmiecanie tematów, zdarza się, że trzeba przeczytać kilkanaście stron żeby przeczytać jedno coś wnoszące zdanie.

Posiadany sprzęt:
- PS z odstojnikiem (ocieplonym ;) ) na siedemnastolitrowym garnku grzanym kuchenką gazową.
- ministill na kegu od Pepsi, wypełniony sprężynkami od Plipka, grzany grzałką 2kw, zakupiony na tym forum, doposażyłem go w regulator mocy, również z forum oraz termometr w okolicach 10 półki teoretycznej.

Plany:
Lekkie modernizacje sprzętu.
Spirytus na nalewki i dzięki temu, że wiosenne przymrozki oszczędziły mi drzewa owocowe spróbuję przedestylować jabłka, śliwki, wiśnie.

Marzenia:
Kocioł odpędowy z płaszczem na paliwo stałe (100-200l).
Zbiornik 50-60 litrów na grzałki.