Jaką wodę stosować do rozcieńczania psot?

Dział dla tych, którym nie wyszedł idealnie klarowny trunek.

marus90
1
Posty: 1
Rejestracja: środa, 20 gru 2017, 12:44

Post autor: marus90 »

Witam, jestem początkujący i mam problem próbuje rozcieńczyć próbki wód z moją psotą, niestety wszystkie wody: kranówka ciepła i zimna, wrzątek z czajnika, destylowana, demineralizowana, pitna Żywiec Zdrój i inne ukazują mleko, Próbowałem przez węgiel aktywny oraz watę również pojawia się mleko. Nadmienię ze wszystkie próbki robiłem zaraz podczas pracy destylatora od 85 stopni do 95 oraz po kilku dniach i wszystko z efektem mleka. Jakieś pomysły bo mi się już kończą co dalej robić?
Obrazek
Obrazek

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony czwartek, 17 gru 2020, 00:00 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.
koncentraty wina
Awatar użytkownika

wolan
750
Posty: 790
Rejestracja: sobota, 14 lut 2009, 17:10
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Status Alkoholowy: Konstruktor
Lokalizacja: Lublin/Ostrowiec Św.
Podziękował: 44 razy
Otrzymał podziękowanie: 69 razy
Kontakt:
Re: Jaką wodę stosować do rozcieńczania psot?

Post autor: wolan »

A z czego jest ten destylat i jaka jest jego moc początkowa??.
Kolumny w różnych konfiguracjach :
https://mojdestylator.pl
Awatar użytkownika

Skir
1500
Posty: 1548
Rejestracja: poniedziałek, 15 lip 2019, 08:38
Podziękował: 210 razy
Otrzymał podziękowanie: 353 razy
Re: Jaką wodę stosować do rozcieńczania psot?

Post autor: Skir »

@dynio też miałem takie odczucia, ale zauważyłem, że Żywiec z butlach 5l z Tesco jest ok, a w butlach 1l czy 1,5l lekko mętnieje. Zaczynam zabawę z półką i sądziłem, że źle odbierałem pogony, ale kiedy zastosowałem wodę z butli 5l było OK.
I love the smell of bimber in the morning.
Awatar użytkownika

jakis1234
2500
Posty: 2538
Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
Status Alkoholowy: Winiarz
Podziękował: 233 razy
Otrzymał podziękowanie: 441 razy