destylatory gotowe

Temat dla tych, którzy chcą zbudować, bądź zakupić, kompletne urządzenia.

Autor tematu
zbyszeks2555
5
Posty: 5
Rejestracja: wtorek, 17 sie 2010, 17:24

Post autor: zbyszeks2555 »

Chcę kupić destylator firmy starowar ze zbiornikiem 15 l. Czy może ktoś używa go? Czy jest wart tych 800 zł? Jestem początkujący, a sam nie jestem w stanie zrobić aparatu. zbyszeks2555
Pozdrawiam wszystkich psotników i czekam na odpowiedź.
Ostatnio zmieniony czwartek, 11 lis 2010, 13:53 przez Agneskate, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: interpunkcja, duże litery
koncentraty wina
Awatar użytkownika

Agneskate
200
Posty: 228
Rejestracja: sobota, 11 paź 2008, 21:16
Krótko o sobie: Cicha woda... ;P
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowanie: 13 razy
Kontakt:
Re: destylatory gotowe

Post autor: Agneskate »

A możesz dać link do tego destylatora?
Pozdrawiam Aga
Awatar użytkownika

Maciej_K
400
Posty: 407
Rejestracja: niedziela, 8 lis 2009, 18:47
Krótko o sobie: Majster
Ulubiony Alkohol: Nalewka aptekarska i polskie krafty
Status Alkoholowy: Konstruktor
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: destylatory gotowe

Post autor: Maciej_K »

Chodzi zapewne o coś http://www.sklepy24.pl/marka/starowar/produkt/destylator+mini+15
Ja bym nie kupił, bo:
kolumna krótka,
zbiornik mały,
termometru brak,
osprzętu (grzanie, zawory) brak,
cena wysoka.

Co Kolega ma zamiar gonić? Cukrówki, czy owocówki?
Jeśli ma Kolega taboret gazowy (lub jest w stanie go kupić) albo wolną kuchenkę gazową, to wystarczy kupić keg 30 lub 50 litrów za 100-150zł, korek silikonowy fi51 za 3zł, chłodnicę szklaną za 40zł, kawałek wężyka za dychę i rasowy sprzęt jest!
Ostatnio zmieniony czwartek, 13 sty 2022, 00:10 przez Qba, łącznie zmieniany 2 razy.
"Nigdy nie polemizuj z idiotą. On najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona siłą własnych argumentów."
Awatar użytkownika

Kucyk
1700
Posty: 1704
Rejestracja: wtorek, 7 paź 2008, 15:51