Kupno destylatora do 1500zl czy może robić samemu?

Temat dla tych, którzy chcą zbudować, bądź zakupić, kompletne urządzenia.

Autor tematu
arabek7
5
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 17 sie 2020, 17:57
Podziękował: 1 raz

Post autor: arabek7 »

Witam.
Panowie postanowiłem zakupić destylator, chce na to przeznaczyć 1500zl tylko że jestem w tym temacie laikiem. Może któryś z was podpowie mi czy warto kupić gotowy czy lepiej zakupić na części i sam taki destylator złożyć. Chciałbym aby mój sprzęt miał kega 50 l z grzałkami i kolumnę , może ktoś podrzuci linka do takiego sprzętu lub napiszę co trzeba zakupić aby taki destylator złożyć samemu.
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 paź 2020, 14:46 przez Qba, łącznie zmieniany 2 razy.
koncentraty wina

marsyl
50
Posty: 54
Rejestracja: wtorek, 28 kwie 2020, 19:32
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowanie: 2 razy
Re: Kupno destylatora

Post autor: marsyl »

Witaj. Skoro jesteś w temacie laikiem, to moja rada jest taka abyś poświęcił minimum miesiąc na poczytanie forum. Gwarantuje Ci, że po tym czasie będziesz wiedział w którym kierunku iść i jaki sprzęt będzie spełniał twoje wymagania. Nie określiłeś się czy chcesz robić tylko spirytus czy też coś innego. Jest na forum kilku konstruktorów , jak już będziesz na coś zdecydowany roześlij zapytania a będziesz miał sprzęt zrobiony pod siebie. Gotowców z alledrogo bym się wystrzegał. Lepiej kupić sprzęt rozwojowy z możliwością modyfikacji niż wydać wszystkie pieniądze na bubla i potem narzekać.
Nieważne jak wolno idziesz, ważne, że się nie zatrzymujesz.

Autor tematu
arabek7
5
Posty: 5
Rejestracja: poniedziałek, 17 sie 2020, 17:57
Podziękował: 1 raz
Re: Kupno destylatora

Post autor: arabek7 »

Chciałbym otrzymywać spirytus. Pytanie, czy ktoś z was forumowiczów taki sprzęt sam składa? Jestem bardzo zainteresowany taką współpracą.

Mod.
Pisz staranniej.
Ostatnio zmieniony wtorek, 18 sie 2020, 17:49 przez radius, łącznie zmieniany 1 raz.

aakk
1150
Posty: 1160