Robienie smakowego bimbru z przpalanki

Pomysły na poprawę smaku bimbru, przepisy smakowe, domowe sposoby na wyrób markowych wódek...

Autor tematu
KJayW
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 3 sie 2020, 20:48
Podziękował: 2 razy

Post autor: KJayW »

Jak w temacie, mam trochę klasycznej przepalanki.
Za nie cały miesiąc będzie moje przyjęcie weselne, z tej przepalanki chciałbym zrobić jakieś 2 rodzaje smakowego bimbru :)
Czy są ku temu jakieś przeciw wskazania? Tak, jestem totalnym amatorem w tych tematach..
Mimo wszystko proszę o konkretne odpowiedzi, pozdrawiam :)
promocja

użytkownik usunięty
Re: Robienie smakowego bimbru z przpalanki

Post autor: użytkownik usunięty »

Serwus.
Pomysły dla młodego żeniucha mile widziane :D
Ale do rzeczy... . Masz słodką wódkę, to nie dobrze ;). Pomyśl czym najlepiej "złamać" słodką wódkę?
Możesz dołożyć papryczek chlili, habanero (dla twardzieli), anyżu (byle nie za wiele), możesz zadębić. Czego dusza zapragnie. Wszystko z umiarem.
No i Wszystkiego Najlepszego na Nowej Drodze Życia :lol:
Awatar użytkownika

rozrywek
4500
Posty: 4941
Rejestracja: niedziela, 25 kwie 2010, 09:02
Krótko o sobie: lubię cos sposocić, a potem to wypić( w doborowym towarzystwie)
Ulubiony Alkohol: Chivas Regal, dobra psotka, czasem mineralka gazowana
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Podziękował: 561 razy
Otrzymał podziękowanie: 848 razy
Re: Robienie smakowego bimbru z przpalanki

Post autor: rozrywek »

Zacznij od poczęstowania kogoś niezależnego niech oceni. Czy to nie śmierdzący zwykły bimber.
Nie wiemy co to za przepalanka i jaki ma smak. I na ile jest słodka.
Drugą możesz zrobić sam jak ci miesiąc został tylko. Mało trochę casu kruca bomba.
Miód goździki wódka spirytus ziarnko anyżu jak masz. Bimbru trochę aby swojski posmak był. Oblicz moc na 55 i zostaw to.
Tylko nie wychlejcie tego na kawalerskie, gościom zostawcie coś.
pędzę bo nigdzie mi się nie śpieszy............

Autor tematu
KJayW
2
Posty: 2