Maronis

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Maronis
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 13 lip 2020, 19:31
Ulubiony Alkohol: Własnej roboty.
Status Alkoholowy: Student Bimbrologii

Post autor: Maronis »

Cześć wszystkim.
Nazywam się Marek. Jestem nowy w tej branzy i jestem na etapie nauki i studiowania wszystkiego co jest z tym związane. Dlatego tez zapisałem sie tu na forum, znalazlem u was wiele interesujących informacji. Chętnie z korzystam z waszego dorobku wiedzy. Ale i tez chcial bym miec komu sie pochwalić jak mi wyjdzie cos ciekawego.
Zakupiłem juz aparaturę lecz ciagle na nia czekam bo mieszkam w Norwegii. Mam nadzieje ze juz w w weekend dojedzie.
promocja
Awatar użytkownika

Lord Pagon
200
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 1 lip 2017, 17:08
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowanie: 7 razy
Re: Maronis

Post autor: Lord Pagon »

Witaj Marku a co takiego zakupiłeś jeśli można wiedzieć.

Autor tematu
Maronis
2
Posty: 2
Rejestracja: poniedziałek, 13 lip 2020, 19:31
Ulubiony Alkohol: Własnej roboty.
Status Alkoholowy: Student Bimbrologii
Re: Maronis

Post autor: Maronis »

Po drobnej konsultacji z kolegą, który ma już jakieś drobne doświadczenie. I określenie wysokości pomieszczenia w którym mogę się bawić (2m) wybrałem to:
https://destylatorymiedziane.pl/pl/kolu ... 24098.html
Ale tak do końca nie mam pojęcia czy to dobry wybór bo tak jak pisałem kolega ma drobne doświadczenie... tylko tyle co doczytałem na Google.