MalinowyNos.pl - opinie
Regulamin forum
1. Każdy producent/sklep powinien znajdować się w osobnym temacie.
2. Jeżeli chcesz pokazać swój sklep/firmę/produkt zrób to opisując czym się zajmujesz/produkujesz. Temat może mieć jeden aktywny odnośnik do twojej strony www.
3. Poszukiwaczy sprzętów i towarów odsyłamy do działu Targowisko
1. Każdy producent/sklep powinien znajdować się w osobnym temacie.
2. Jeżeli chcesz pokazać swój sklep/firmę/produkt zrób to opisując czym się zajmujesz/produkujesz. Temat może mieć jeden aktywny odnośnik do twojej strony www.
3. Poszukiwaczy sprzętów i towarów odsyłamy do działu Targowisko
Witam,
Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami ze sklepem internetowym MalinowyNos.pl , mam nadzieję, że bedzie to przestroga dla reszty. Zamówiłem u nich destylator jakoś w grudniu, po czym na początku lutego dowiaduje się, że po dwóch miesiącach jednak nie są w stanie wykonać danego destylatora i muszą anulować zamówienie...Rozumiem, zdarza się - sytuacje losowe. Szkoda, że potrzebowali na decyzję dwóch miesięcy, bo w tym czasie mogłem zamówić maszynę gdzieś indziej. Cyrk rozpoczyna się dopiero w tym momencie - zwrot kasy. I tutaj istna katastrofa. Reklamacja zgłoszona 7 lutego, do dzisiaj ani kasy ani odpowiedzi. Dzwonie tam codziennie i tylko słyszę od Pani konsultantki " Przelew własnie dzisiaj wyszedł" , " zaraz się tym zajmiemy " , " obiecuje, że dzisiaj to zostanie zrobione" itd. Takie przemiłe rozmowy prowadzę już od tygodnia i codziennie słyszę, że "oddzwonimy do Pana za momencik, tylko skontaktuje się z szefem " I cisza w eterze. Na prośbę kontaktu z szefem, okazuje się, że to nie możliwe i ona " nie wie jak się z nim skontaktować " . Na maila też nie odpisują. Cyrk na kółkach.
O destylator się nie martwię, bo poczytałem forum i zamówiłem u Franzmastera , ale jak od nich odzyskać kasę bez sądu to nie mam pojęcia.
Śmiech nie firma - szef to jakiś przestraszony koleś który ma w dupie dobre imię firmy i nie potrafi się zająć takimi przypadkami osobiście, mimo wielokrotnych próśb kontaktu.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERDUCHA - oszuści i tyle.
P.s. Szkoda ,że pierwszy mój post na forum o takiej przykrej treści, następne będą weselsze
-----scalone-------
[napisane: 25 lut 2020, 23:38 ]
Rzeczywiście, jako pierwszy post mogło to zabrzmieć jak "doskonały" ruch konkurencji lub coś w tym stylu. Dla bardziej dociekliwych mam takie dowody, ale nie wiem czy wrzucanie tego w wir internetowy jest mądrym pomysłem w dzisiejszych czasach - prywatnie mogę to komuś udowodnić. Po wpisie ministill jednak widać, że nie jest to wyssane z palca. Szkoda, bo firma wygląda na Pro a w rzeczywistości to tylko szata graficzna i tyle.
-----scalone-------
[napisane: 04 kwie 2020, 14:15]
Witam wszystkich, na dzień dobry przepraszam za brak udzielania się w temacie, aczkolwiek natłok pracy i małe dziecko w domu czasami po prostu nie pozwala na hobby sprawa z malinowym nosem zakończona, kasę zwrócili i tyle. Kosztowało mnie to sporo nerwów i czasu ale finalnie zakończyło się dobrze na moją korzyść tzn. Odzyskałem pieniądze. Sprzęt zamówiłem u franzmastera, z którego jestem mega zadowolony i będę polecał. Wiem, ze mam mało postów (jestem bardziej czytający niż piszący), choć myślę, ze niebawem się to zmieni, ponieważ zaczyba się sezon na owoce:)
Pozdrawiam serdecznie
Chciałbym się podzielić swoimi doświadczeniami ze sklepem internetowym MalinowyNos.pl , mam nadzieję, że bedzie to przestroga dla reszty. Zamówiłem u nich destylator jakoś w grudniu, po czym na początku lutego dowiaduje się, że po dwóch miesiącach jednak nie są w stanie wykonać danego destylatora i muszą anulować zamówienie...Rozumiem, zdarza się - sytuacje losowe. Szkoda, że potrzebowali na decyzję dwóch miesięcy, bo w tym czasie mogłem zamówić maszynę gdzieś indziej. Cyrk rozpoczyna się dopiero w tym momencie - zwrot kasy. I tutaj istna katastrofa. Reklamacja zgłoszona 7 lutego, do dzisiaj ani kasy ani odpowiedzi. Dzwonie tam codziennie i tylko słyszę od Pani konsultantki " Przelew własnie dzisiaj wyszedł" , " zaraz się tym zajmiemy " , " obiecuje, że dzisiaj to zostanie zrobione" itd. Takie przemiłe rozmowy prowadzę już od tygodnia i codziennie słyszę, że "oddzwonimy do Pana za momencik, tylko skontaktuje się z szefem " I cisza w eterze. Na prośbę kontaktu z szefem, okazuje się, że to nie możliwe i ona " nie wie jak się z nim skontaktować " . Na maila też nie odpisują. Cyrk na kółkach.
O destylator się nie martwię, bo poczytałem forum i zamówiłem u Franzmastera , ale jak od nich odzyskać kasę bez sądu to nie mam pojęcia.
Śmiech nie firma - szef to jakiś przestraszony koleś który ma w dupie dobre imię firmy i nie potrafi się zająć takimi przypadkami osobiście, mimo wielokrotnych próśb kontaktu.
NIE POLECAM Z CAŁEGO SERDUCHA - oszuści i tyle.
P.s. Szkoda ,że pierwszy mój post na forum o takiej przykrej treści, następne będą weselsze
-----scalone-------
[napisane: 25 lut 2020, 23:38 ]
Rzeczywiście, jako pierwszy post mogło to zabrzmieć jak "doskonały" ruch konkurencji lub coś w tym stylu. Dla bardziej dociekliwych mam takie dowody, ale nie wiem czy wrzucanie tego w wir internetowy jest mądrym pomysłem w dzisiejszych czasach - prywatnie mogę to komuś udowodnić. Po wpisie ministill jednak widać, że nie jest to wyssane z palca. Szkoda, bo firma wygląda na Pro a w rzeczywistości to tylko szata graficzna i tyle.
-----scalone-------
[napisane: 04 kwie 2020, 14:15]
Witam wszystkich, na dzień dobry przepraszam za brak udzielania się w temacie, aczkolwiek natłok pracy i małe dziecko w domu czasami po prostu nie pozwala na hobby sprawa z malinowym nosem zakończona, kasę zwrócili i tyle. Kosztowało mnie to sporo nerwów i czasu ale finalnie zakończyło się dobrze na moją korzyść tzn. Odzyskałem pieniądze. Sprzęt zamówiłem u franzmastera, z którego jestem mega zadowolony i będę polecał. Wiem, ze mam mało postów (jestem bardziej czytający niż piszący), choć myślę, ze niebawem się to zmieni, ponieważ zaczyba się sezon na owoce:)
Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony środa, 20 maja 2020, 14:57 przez Qba, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 192
- Rejestracja: niedziela, 18 lis 2018, 17:06
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:) Staram się żyć zgodnie z naturą. Stawiam na to co swoje, bo swoje to lepsze i zdrowsze.
- Ulubiony Alkohol: Oczywiście, że własny (piwo, wino i co ino)
- Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
- Lokalizacja: Kraina karpia (Dolny Śląsk)
- Podziękował: 26 razy
- Otrzymał podziękowanie: 8 razy
Re: MalinowyNos.pl - problem ze zwrotem kasy
Witam wszystkich. Jakiś czas temu zamawiałem od malinowego, nie było z nimi żadnego problemu. Raz tylko przysłali mi za mało paczek drożdży, ale po zgłoszeniu nieprawidłowości szybko dosłali co trzeba i dorzucili gratis w postaci kilku dodatkowych paczek grzybków i kubek firmowy. Współpracę z firmą oceniam na dobrą
,, Bimber przyczyną ślepoty'' a co tam swoje w życiu widziałem
-
- Posty: 4
- Rejestracja: wtorek, 25 sty 2011, 22:01
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Szkoda gadać. Od 17 grudnia 2019 roku, nie są w stanie dosłać mi kraników mosiężnych do beczek. Najpierw kłamali, że będę po nowym roku, później, że będą "niedługo". Dziś to jest 24 września 2020 roku. Zadzwoniłem i Pani na infolinii powiedziała, że może mi zwrócić 20 zł za każdy MOSIĘŻNY kranik. Na moją sugestię, żeby gdzieś kupili i mi przysłali albo zwrócili równowartość kwoty za jaką kupię gdzieś indziej zasugerowali, że mogę po prawie roku oddać beczki. Od początku rozmów z nimi zaznaczałem, że te bedzki to są prezenty. Gratuluję Malinowy Nosie - na pewno nie będę chodził i zabierał prezentów, może jeszcze z zawartością mam Wam odesłać? Żenada. Powinni stanąć na wysokości zadania i gdzieś je kupić i dosłać. Lipa.
Ostatnio zmieniony czwartek, 24 wrz 2020, 08:53 przez Kamal, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 280
- Rejestracja: środa, 25 gru 2019, 21:38
- Krótko o sobie: Γνῶθι σεαυτόν
- Podziękował: 40 razy
- Otrzymał podziękowanie: 48 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Przykra sprawa. Dla równowagi trochę pochwalę ten sklep, bo miałem ostatnio dwa razy do czynienia - wiadro fermentacyjne i trochę butelek. Cytując tow. z Alternatyw 4 "przyszli, pozamiatali, i poszli" - zainkasowali, wysłali, przyszło. Produkty dobrej jakości, na wiadrze nawet jakieś przepisy na wino, spoko.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: wtorek, 25 sty 2011, 22:01
-
- Posty: 159
- Rejestracja: czwartek, 3 wrz 2020, 15:18
- Podziękował: 44 razy
- Otrzymał podziękowanie: 13 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Ja również dla równowagi dodam że sklep oceniam pozytywnie.
Przy ostatnim zamówieniu dzwonili do mnie odnośnie brakującego produktu zaproponowali zamiennik i gratisy.
Cenowo wyszedłem na plus /tzn zapłaciłem z góry przy zamówieniu/ A w paczce towaru przyszło więcej tak więc zadowolony.
Przy ostatnim zamówieniu dzwonili do mnie odnośnie brakującego produktu zaproponowali zamiennik i gratisy.
Cenowo wyszedłem na plus /tzn zapłaciłem z góry przy zamówieniu/ A w paczce towaru przyszło więcej tak więc zadowolony.
-
- Posty: 1541
- Rejestracja: środa, 2 gru 2020, 23:23
- Krótko o sobie: Więcej czasu mojego życia spędziłem poza Polską, mieszkałem w Niemczech, USA, Singapurze, HongKongu, na Javie i na Nowej Zelandii i z tą ostatnią jestem najmocniej emocjonalnie związany.
- Ulubiony Alkohol: Whisky, a przede wszystkim irladzka whiskey, choć i burbonem nie pogardzę
- Status Alkoholowy: Producent Domowy
- Podziękował: 135 razy
- Otrzymał podziękowanie: 218 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Nie wiem kto realizuje zamówienia internetowe, ale Malinowy Nos to franczyza, więc jeżeli mają np rejonizację, to może trafiacie na fatalnego franczyzobiorcę. Ja co prawda korzystałem tylko ze stacjonarnego sklepu w Krakowie, poza tym że obsługa była bardzo nie miła, to wszystko co chciałem dostałem, ale i tak ze względu na tą obsługę zmieniłem miejsce zakupów. Natomiast uwielbiam tego gościa na YT, spoko facet i chyba wszystkie jego filmiki oglądnąłem.
Ostatnio zmieniony czwartek, 17 gru 2020, 19:51 przez kiwitom23, łącznie zmieniany 1 raz.
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami." Ernest Hemingway
-
- Posty: 1541
- Rejestracja: środa, 2 gru 2020, 23:23
- Krótko o sobie: Więcej czasu mojego życia spędziłem poza Polską, mieszkałem w Niemczech, USA, Singapurze, HongKongu, na Javie i na Nowej Zelandii i z tą ostatnią jestem najmocniej emocjonalnie związany.
- Ulubiony Alkohol: Whisky, a przede wszystkim irladzka whiskey, choć i burbonem nie pogardzę
- Status Alkoholowy: Producent Domowy
- Podziękował: 135 razy
- Otrzymał podziękowanie: 218 razy
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
- Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
- Status Alkoholowy: Winiarz
- Podziękował: 236 razy
- Otrzymał podziękowanie: 453 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
No to @defacto miałeś farta , zamawiałem kilka razy w Malinowym Nosie i zawsze dostałem to co chciałem, ale czas realizacji czasami wynosił nawet kilkanaście dni.
Też mi się zdarzyło, że zadzwonili i poinformowali o braku jakiegoś zamawianego towaru i zaproponowali zamiennik - to na plus.
Generalnie mają czasami rzeczy, których nie ma u innych (np. fajne butelki na nalewki), dostawy dobrze zabezpieczone.
Moim zdaniem dobry sklep, chociaż są elementy (długi czas dostawy), które można poprawić.
Też mi się zdarzyło, że zadzwonili i poinformowali o braku jakiegoś zamawianego towaru i zaproponowali zamiennik - to na plus.
Generalnie mają czasami rzeczy, których nie ma u innych (np. fajne butelki na nalewki), dostawy dobrze zabezpieczone.
Moim zdaniem dobry sklep, chociaż są elementy (długi czas dostawy), które można poprawić.
Pozdrawiam z opolskiego.
-
- Posty: 527
- Rejestracja: środa, 13 cze 2018, 06:47
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
- Status Alkoholowy: Specjalista ds. Wyrobu Alkoholu Domowego
- Lokalizacja: Kraków
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowanie: 58 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Co do sklepu w Krk to chyba faktycznie musiałeś trafić na zły dzień (każdemu się może zdarzyć) bo robię u nich (a raczej u Niego) zakupy od początku ich powstania i nie spotkałem się z sytuacją olewania lub bycia niemiłym wzgl. klientów.
Każdy sklep stacjonarny Malinowego to franczyza i często nawet asortyment nie pokrywa się ze sklepem internetowym.kiwitom23 pisze:Nie wiem kto realizuje zamówienia internetowe, ale Malinowy Nos to franczyza, więc jeżeli mają np rejonizację, to może trafiacie na fatalnego franczyzobiorcę. Ja co prawda korzystałem tylko ze stacjonarnego sklepu w Krakowie, poza tym że obsługa była bardzo nie miła, to wszystko co chciałem dostałem, ale i tak ze względu na tą obsługę zmieniłem miejsce zakupów.
Co do sklepu w Krk to chyba faktycznie musiałeś trafić na zły dzień (każdemu się może zdarzyć) bo robię u nich (a raczej u Niego) zakupy od początku ich powstania i nie spotkałem się z sytuacją olewania lub bycia niemiłym wzgl. klientów.
"priusquam superbia ambulat" - pycha kroczy przed upadkiem
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Ja też niestety mam złe doświadczenie z MalinowyNos czas realizacji zamówienia prawie 3 tygodnie w tym czasie kontakt telefoniczny, że opóźnienia spowodowane brakiem kapturka jedna z mniejszych pozycji szkoda ze nikt nie zadzwonił (tylko sam wydzwaniałem) że na to czekają pani podkreślała ze mają 14 dni roboczych na skompletowanie zamówienia, w momencie wysyłania zadzwonili że nie mają butelek które zamówiłem bo w czasie kompletowania zamówienia (oczekiwania na kapturki) butelki zostały sprzedane. Zostaną zamienione na zwykłe monopolowe których mają dużo.
Pani po drugiej stronie telefonu oznajmiła bez przejęcia że tak się zdarza. Ręce opadają.
Pani po drugiej stronie telefonu oznajmiła bez przejęcia że tak się zdarza. Ręce opadają.
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Allegro teraz podaje czas realizacji na podstawie rzeczywistych czasów poprzednich wysyłek a nie tego, co cfaniak sobie napisze. Jak mi zależy na czasie, to zamawiam tam, zwłaszcza że nie płace za wysyłkę. No i na Allegro jest taka wojna cenowa że często tam jest najtaniej.
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Zakupiłem sprzęt w Malinowym Nosie. Po pół roku oczekiwania otrzymałem niekompletny produkt.
Po przepychankach trwających parę miesięcy dostałem propozycję zwrotu towaru.
Właśnie zbliża się trzeci miesiąc oczekiwania na zwrot pieniędzy.
Ze strony Malinowego Nosa... cisza.
Stanowczo odradzam.
Po przepychankach trwających parę miesięcy dostałem propozycję zwrotu towaru.
Właśnie zbliża się trzeci miesiąc oczekiwania na zwrot pieniędzy.
Ze strony Malinowego Nosa... cisza.
Stanowczo odradzam.
-
- Posty: 693
- Rejestracja: sobota, 21 wrz 2019, 18:39
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
- Lokalizacja: Mazowsze, centralna wieś
- Podziękował: 34 razy
- Otrzymał podziękowanie: 87 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Trzy miesiące na zwrot pieniędzy to trochę długo. Możesz wysłać pismo przedsądowe z wezwaniem do natychmiastowej zapłaty. Potem to już tylko sprawa w sądzie. Brzmi groźnie, ale w rzeczywistości nie taki diabeł straszny.
Domowe nalewki
Eksperymenty z małą beczką dębową: alkohol wysokoprocentowy, miody
Eksperymenty z małą beczką dębową: alkohol wysokoprocentowy, miody
-
- Posty: 216
- Rejestracja: poniedziałek, 12 kwie 2021, 10:58
- Krótko o sobie: Naturalne soki 100% NFC tłoczone na zimno.
https://polskiepomidory.com.pl/ - Ulubiony Alkohol: cydr
- Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
- Podziękował: 3 razy
- Otrzymał podziękowanie: 5 razy
- Kontakt:
-
- Posty: 2587
- Rejestracja: sobota, 30 lip 2016, 16:57
- Ulubiony Alkohol: Zależy od nastroju i dostępności.
- Status Alkoholowy: Winiarz
- Podziękował: 236 razy
- Otrzymał podziękowanie: 453 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Bez nagonki proszę.
@Piotr_C pierwszy post, ani dzień dobry, nic o sobie i od razu negatywna opinia.
Żadnych dowodów, nawet nie wiadomo o jakim sprzęcie mowa.
Skąd mam wiedzieć, czy to nie konkurencja i czarny pijar?
Nie twierdzę, że było inaczej, ale może kolego coś więcej?
Kilka razy robiłem zakupy u nich, owszem czas realizacji mają długi, ale nigdy nie było problemu.
Zawsze dostałem to co zamówiłem, dobrze zabezpieczone.
Fakt, to były drobne rzeczy.
@majster1, a mnie się ich kanał podoba. To nie mają być wykłady, tylko takie bardziej prywatne pogadanki.
@Piotr_C pierwszy post, ani dzień dobry, nic o sobie i od razu negatywna opinia.
Żadnych dowodów, nawet nie wiadomo o jakim sprzęcie mowa.
Skąd mam wiedzieć, czy to nie konkurencja i czarny pijar?
Nie twierdzę, że było inaczej, ale może kolego coś więcej?
Kilka razy robiłem zakupy u nich, owszem czas realizacji mają długi, ale nigdy nie było problemu.
Zawsze dostałem to co zamówiłem, dobrze zabezpieczone.
Fakt, to były drobne rzeczy.
@majster1, a mnie się ich kanał podoba. To nie mają być wykłady, tylko takie bardziej prywatne pogadanki.
Pozdrawiam z opolskiego.
-
- Posty: 406
- Rejestracja: wtorek, 13 lut 2018, 14:50
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
- Ulubiony Alkohol: Piwo/ Cydr/ Bimberek
- Status Alkoholowy: Konstruktor
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowanie: 30 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
@majster1 to nie oglądaj i zrób własny, bardziej merytoryczny i profesjonalny kontent
pewnie słowa przed kamerą byś nie wydusił.
Ale przed monitorkiem to każdy cwaniak i specjalista
Generalnie uważam że sprzęt do destylacji powinien być zamawiamy w sklepach w tym się specjalizujących. To nie jest Malinowego domena, pewnie zamawia to u kogoś, przez co jest długi czas realizacji, zwrot kasy itd.
Kilka zamówień w temacie winiarstwa robiłem u nich, wszystko było ok, nawet raz brakowało 1szt drożdży to dosłali wraz z jakimś gratisem
pewnie słowa przed kamerą byś nie wydusił.
Ale przed monitorkiem to każdy cwaniak i specjalista
Generalnie uważam że sprzęt do destylacji powinien być zamawiamy w sklepach w tym się specjalizujących. To nie jest Malinowego domena, pewnie zamawia to u kogoś, przez co jest długi czas realizacji, zwrot kasy itd.
Kilka zamówień w temacie winiarstwa robiłem u nich, wszystko było ok, nawet raz brakowało 1szt drożdży to dosłali wraz z jakimś gratisem
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 26 lip 2021, 13:05 przez george1255, łącznie zmieniany 1 raz.
TERMOMETRY WIFI
https://www.facebook.com/TermometryWIFI/
https://www.facebook.com/TermometryWIFI/
-
- Posty: 1541
- Rejestracja: środa, 2 gru 2020, 23:23
- Krótko o sobie: Więcej czasu mojego życia spędziłem poza Polską, mieszkałem w Niemczech, USA, Singapurze, HongKongu, na Javie i na Nowej Zelandii i z tą ostatnią jestem najmocniej emocjonalnie związany.
- Ulubiony Alkohol: Whisky, a przede wszystkim irladzka whiskey, choć i burbonem nie pogardzę
- Status Alkoholowy: Producent Domowy
- Podziękował: 135 razy
- Otrzymał podziękowanie: 218 razy
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Mnie się ten kanał bardzo podoba. Marek jest bardzo sympatyczny i nawet lubię jego teksty i styl prowadzenia. A co najfajniejsze, prawie nie robi reklamy, jest jej naprawdę bardzo niewiele, za to przepisów od groma i niekiedy fajnych informacji, których nigdzie indziej nie znajdziesz.majster1 pisze:kanał na youtube też jakiś taki nieprofesjonalny, amatorka.
"Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami." Ernest Hemingway
Re: MalinowyNos.pl - opinie
Również nie polecam tego sklepu, 0 profesjonalizmu towar niby dostępny na stronie a go nie ma Pani zajmująca się wysyłkami powinna niezwłocznie zadzwonić i powiadomić ze nie ma danego towaru w sklepie i czy wysyłamy bez tego czy czekamy a nie jak w moim przypadku czekałem sobie 3 tyg po czym po 3 mailu postanowiła do mnie zadzwonić i się spytać co robimy szkoda ze jak dzwonilem to tego nie nie wyszła z inicjatywa tylko powiedziała ze zamówienie skompletowane