Kapslikow103

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
Kapslikow102
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: niedziela, 9 lut 2020, 18:59

Post autor: Kapslikow102 »

Witam, od kilku dni studiuje forum, ponieważ wpadłem w posiadanie kegi od piwa i postanowiłem zrobić kolumnę. Plany były od dawna, ale wiadomo brak czasu warunków itp. Jestem początkujący w psoceniu na koncie mam jakieś wina nalewki, ale nic poważnego. Możliwości co do zrobienia kolumny mam nieograniczone, ponieważ kolega po drugiej stronie ulicy ma warsztat ślusarski tokarka, frezarka, mig, tig, plazma i czego tylko dusza zapragnie i co do robocizny na pewno się jakoś dogadamy he he. Jestem na etapie kompletowania spisu potrzebnego materiału i zrobieniu zamówienia. Na razie jestem w pracy, a pracuje na statkach zacznę po powrocie, a będzie to za 8 tygodni. Czasu jest na czytanie mam już parę pytań, ale to potem nie przekopałem jeszcze wszystkiego. Ale już z góry proszę o pomoc, bo na pewno będę jej potrzebował. Na razie to tyle z góry dziękuje i pozdrawiam.
koncentraty wina

PETER29
850
Posty: 897
Rejestracja: piątek, 18 lut 2011, 16:28
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: Czysta i browar
Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
Lokalizacja: ŚLĄSKIE
Podziękował: 18 razy
Otrzymał podziękowanie: 104 razy
Re: Kapslikow103

Post autor: PETER29 »

Witaj na forum. Super że najpierw czytasz a dopiero działasz. Powodzenia.