Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE

Złomowisko, w którym będą skasowane posty.
Regulamin forum
Pełna zawartość tego działu widoczna tylko dla moderatorów i administratorów.

Autor tematu
caminae
1
Posty: 1
Rejestracja: piątek, 27 sie 2010, 01:31

Post autor: caminae »

Otrzymałem w spadku "sprzęt". Jestem raczej amatorem w tych sprawach. Może podsuniecie mi jakiś pomysł jak ulepszyć ten sprzęt, bo z tego co pamiętam wychodziły z niego raczej kiepskie destylaty (owocowe) , takie o mocnym zapachu drożdży i raczej mętnym zabarwieniu. Moc około 50%.

Da się coś z nim zrobić? Podajcie jakieś propozycje np. z linkami gdzie co kupić , aby troszkę polepszyć efekty pracy bez zmiany sprzętu na inny. Czytałem wiele razy to forum i wiem, że wasze sprzęty to przy tym jak laboratorium :)

FOTKA (gdy sprzęt bywał jeszcze w akcji):

Obrazek
Ostatnio zmieniony piątek, 27 sie 2010, 12:26 przez caminae, łącznie zmieniany 1 raz.
alembiki

Remua
100
Posty: 126
Rejestracja: środa, 8 paź 2008, 10:05
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowanie: 7 razy
Re: Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE

Post autor: Remua »

Przede wszystkim zrób lepsze zdjęcie bo na tym nic dobrze nie widać.
Wychylylybymy ?

amon
30
Posty: 35
Rejestracja: czwartek, 9 kwie 2009, 20:28
Otrzymał podziękowanie: 4 razy
Re: Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE

Post autor: amon »

To mała fabryka domowego bimbrownika - prosty klasyczny domowy sprzęcik.
Poczytaj dział /zaciery i nastawy/.

spinner
10
Posty: 18
Rejestracja: wtorek, 23 wrz 2008, 23:47
Ulubiony Alkohol: brandy, bourbon, piwa pszeniczne.
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Re: Sprzęt w spadku... Pierwsze podejścia. ZDJĘCIE

Post autor: spinner »

Aż się łezka w oku kręci, pamiętam swoje początki... :cry: